chceauto.pl
x

Skoda Superb III 2.0 TSI 280 KM

Skoda Superb III 2.0 TSI 280 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2016
Średnia cena
81 000 zł
Nadwozie
liftback
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1984 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1540 kg
Ładowność
675 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
280 KM
0-100 km/h
5.8 s.
V max
250 km/h
Zasięg
530 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
12.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
79 zł
Zbiornik paliwa
66 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
205/55 R16
225/45 R17
225/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
D
Bagażnik
625 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Skoda Superb III 2.0 TSI 280 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Skoda Superb III 2.0 TSI 280 KMSkoda Superb III 2.0 TSI 280 KMSkoda Superb III 2.0 TSI 280 KMSkoda Superb III 2.0 TSI 280 KMSkoda Superb III 2.0 TSI 280 KMSkoda Superb III 2.0 TSI 280 KMSkoda Superb III 2.0 TSI 280 KMSkoda Superb III 2.0 TSI 280 KMSkoda Superb III 2.0 TSI 280 KMSkoda Superb III 2.0 TSI 280 KMSkoda Superb III 2.0 TSI 280 KMSkoda Superb III 2.0 TSI 280 KM

Skoda Superb III 2.0 TSI 280 KM

Skoda Superb

Superb przez większość osób mylnie pozycjonowany jest w klasie wyższej średniej. W rzeczywistości autu bliżej do pojazdów pokroju Opla Vectry czy Volkswagena Passata. Flagowy model Skody góruje jednak nad nimi ilością przestrzeni w kabinie - może się bowiem pochwalić zauważalnie dłuższym rozstawem osi (więcej miejsca głównie dla pasażerów tylnej kanapy). Auta - niezależnie od generacji - cieszą się opinią solidnych i wygodnych, chociaż na tle konkurencji odstają często pod względem wyposażenia czy np izolacji akustycznej (pierwsza generacja).

Skoda Superb III

Skoda Superb III oficjalnie debiutowała w marcu 2015 roku na salonie w Genewie, a w salonach pojawiła się kilka miesięcy później. Jesienią oferta została poszerzona o Combi.

Samochód oparto na modułowej płycie koncernu Volkswagen o nazwie MQB. W stosunku do poprzednika zwiększono rozstaw osi, który wynosi 2841 mm. Oznacza to oczywiście jeszcze bardziej obszerne wnętrze. Jednocześnie o 61 mm skrócono przedni zwis. Większa o 30 l jest także pojemność bagażnika, która wynosi 625 litrów, przy czym zrezygnowano z klapy bagażnika otwieranej na dwa sposoby, czyli z tylną szybą (jak w liftbacku) lub bez niej (jak w sedanie). Nowy Superb jest liftbackiem i do bagażnika można się dostać wyłącznie unosząc całą klapę wraz z szybą.

Zawieszenie nowej Skody Superb to kolumny MacPhersona z przodu i niezależne zawieszenie typu multilink z tyłu.

Pod względem wyposażenia nowa Skoda Superb w niczym nie ustępuje krewnym nie tylko ze stajni Volkswagena ale również Audi.

Skoda Superb III jest napędzana wyłącznie doładowanymi silnikami. W momencie debiutu oferta obejmowałą pięć benzynowych silników TSI (moce od 125 do 280 KM) i trzy wysokoprężne TDI (moce od 120 do 190 KM). Wszystkie pochodzą oczywiście od Volkswagena i spełniają normę emisji spalin Euro 6.



Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2016-01-10
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Skoda Superb Combi. Polskie ceny2024-01-06Skoda Superb Laurin & Klement zaprezentowana2023-12-01Skoda Superb IV oficjalnie zaprezentowana2023-11-03Skoda Superb IV na pierwszych szkicach2023-10-26Nowa Skoda Superb również jako liftback2023-09-19Skoda Superb IV generacji. Pierwsze zdjęcia2023-07-29

Skoda Superb CRASHTEST

Skoda Superb III 2.0 TSI 280 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi A5

Audi A5

3.0 TFSI 272 KM benzyna2016liftbackautomat4x4
cena średnia 120 000 zł
OCENY
Dostępność

Skoda Superb III 2.0 TSI 280 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS