Od debiutu Subaru BRZ fani japońskiej marki czekają na mocniejsze wersje tego pojazdu, które zwyczajowo przygotowywane i sygnowane są przez STI.
Subaru BRZ tS
Japończycy nie spieszą się jednak z prezentacą BRZ STI. By nieco umilić oczekiwania Subaru zdecydowało się na przygotowanie BRZ tS. Skrót ten oznacza oznacza "tuned by STI" i jest takim odpowiednikiem pakietu M Performance u BMW.
Subaru BRZ tS jeszcze lepiej się prowadzi, lepiej hamuje i lepiej skręca, ale napędzane jest tym samym silnikiem, co "zwykłe" BRZ, czyli wolnossącym silnikiem typu bokser o pojemności 2.0 i mocy 200 KM.
Subaru BRZ tS
W BRZ tS znajdziemy za to specjalny wzór 18-calowych kół z oponami 225/40, tarcze hamulcowe o średnicy 17 cali, z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu, zawieszenie o zmodyfikowanej charakterystyce (zmieniono zarówno sprężyny, jak i amortyzatory oraz stabilizatory), bardziej wytrzymałe półosie oraz system ESP (u Subaru nazywa się VDC), który później ingeruje w działania kierowcy, dając mu więcej swobody podczas szybkiej jazdy.
Subaru BRZ tS
Zmiany stylistyczne objęły (poza umieszczeniem oznaczeń STI) właściwie tylko przedni spojler. Bardziej zmodyfikowano wnętrze, gdzie modyfikacje dotknęły m.in. kierownicę, lewarek skrzyni biegów i panel instrumentów.
Subaru BRZ tS
Dodatkowo Subaru BRZ tS będzie można zamówić z pakietem GT Package. Obejmuje on specjalny wzór czarnych aluminiowych felg, karbonowy tylny spojler, który można regulować i kubełkowe fotele Recaro.
Subaru tS będzie sprzedawane wyłącznie w Japonii w limitowanej serii 500 egzemplarzy. Nie więcej niż 250 z nich otrzyma pakiet GT Package.