Toyota zaprezentowała właśnie europejską wersję nowego modelu Hilux.
Toyota Hilux w wersji europejskiej
Na tle „światowego” modelu europejskie wcielenie Hiluxa poznamy po delikatnie przemodelowanym przodzie. Japończycy zastosowali przeprojektowany zderzak z większym wlotem powietrza. Inny kształt ma też wlot zamontowany na masce. Wprawne oko zauważy również zmodyfikowane tylne lampy. Zmiany dodać mają autu nieco sportowego ducha. Hilux oferowany będzie na obręczach w rozmiarze 17 lub 18 cali.
Samochód ma też kompletnie przeprojektowaną kabinę. Zmiany konstrukcyjne objęły w tym przypadku system wentylacji i ogrzewania. Praca stylistów miała uczynić wnętrze Hiluxa bardziej ekskluzywnym. Efekt uzyskano doposażając model w nowy system infotainment z ekranem dotykowym o przekątnej 7 cali i stosując kilka dekoracyjnych lister imitujących metal.
Toyota Hilux w wersji europejskiej
Klienci na Starym Kontynencie będą mogli wybierać spośród czterech wersji silnikowych - jednej benzynowej i trzech wysokoprężnych.
Jedyny w ofercie „benzyniak” ma pojemność 2,7 l. Motor legitymuje się mocą 165 KM i maksymalnym momentem obrotowym 245 Nm.
Ofertę jednostek wysokoprężnych otwiera prawdziwy wół roboczy - czterocylindrowy silnik 2,5 l. Mimo dużej pojemności oferuje on jedynie 102 KM i 260 Nm.
Toyota Hilux w wersji europejskiej
Bardziej wymagający mogą się zdecydować na motor 2,4 l rozwijająca 149 KM i 400 Nm. Dla klientów ceniących wysokie osiągi przygotowano topowego diesla o pojemności 2,8 l. Silnik dysponującym mocą 176 KM i rozwija 450 Nm momentu obrotowego.
Klienci – w zależności od wersji silnikowej – mają do wyboru nową, sześciostopniową, ręczną lub, również sześciobiegową, automatyczną przekładnię. Napęd 4x4 oferowany będzie za dopłatą. Podstawowe wersje napędzane będą na tylną oś.