chceauto.pl
x

Toyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KM

Toyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2016
Średnia cena
93 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
2494 cm3
Silnik
Full HybridCo to znaczy?
Waga
1625 kg
Ładowność
580 kg

OSIĄGI

Moc
197 KM
0-100 km/h
8.3 s.
V max
180 km/h
Zasięg
800 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł
Zbiornik paliwa
56 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
225/65 R17
235/55 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
501 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Toyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KMToyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KM

Toyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KM

Toyota RAV4

Toyota RAV4 była pierwszym pojazdem, który zapoczątkował w Europie modę na tzw "bulwarówki", czyli niewielkie auta klasy SUV. Pierwsza generacja bazowała konstrukcyjnie na Toyocie Corolii produkowanej w latach 1992-1997 i oferowana była wyłącznie z silnikami benzynowymi. Druga generacja pojawiła się w 2000 roku i wówczas paletę jednostek napędowych uzupełniły jednostki wysokoprężne z systemem common rail.

Toyota RAV4 IV FL Hybrid

Czwarta generacja Toyoty RAV4 debiutowała na salonie w Los Angeles w listopadzie 2012 roku, a do europejskich salonów trafiła wiosną 2013 roku.

Nowy model znacznie urósł. Długość całkowita pojazdu wzrosła o 205 mm, szerokość o 30 mm, wysokość zmalała natomiast o 25 mm. Rozstaw osi wynosi to 2660 mm, czyli o 100 mm więcej niż w autach III generacji. Dzięki temu wyraźnie wzrosła także przestronność wnętrza, z czego cieszyć się mogą szczególnie osoby podróżujące na tylnej kanapie.

Po raz pierwszy w historii RAV4 klapa bagażnika otwiera się do góry (z możliwością sterowania elektrycznego), a nie tak jak dotychczas na bok. To rozwiązanie stosowane w samochodach typu kombi, a nie SUV. Krok taki jest jednak logiczny wobec odciążenia klapy poprzez usunięcie koła zapasowego, co nastąpiło już w samochodach trzeciej generacji.

Stylistycznie nowa Toyota RAV4 nawiązuje do innych nowych modeli tego japońskiego producenta.

Rewolucyjne zmiany nastąpiły także wewnątrz pojazdu, które zostało ukierunkowane na kierowcę. Kierowca siedzi teraz niżej niż dotychczas, mając do dyspozycji większy zakres regulacji fotela i kierownicy.

Wśród jednostek napędowych nowej Toyoty pojawił się nowy silnik Diesla o pojemności 2.0 i mocy 124 KM. Dostępne będą znane również jednostki: benzynowa 2.0 o mocy 151 KM z manualną lub automatyczną, bezstopniową skrzynią biegów CVT, oraz Diesla 2.2 o mocy 150 KM (manualna lub automatyczna skrzynia biegów).

Za możliwości terenowe odpowiada nowa generacja układu napędowego Integrated Dynamic Drive System z nową funkcją Sport. System kontroluje jednocześnie pracę napędu na 4 koła, systemu stabilizacji toru jazdy VSC oraz elektryczne wspomaganie kierownicy. Moment obrotowy może być rozdzielany na przednią i tylną oś w zakresie od 100:0 (przód/tył) do 50:50. Podobnie jak wcześniej istnieje możliwość zblokowania napędu 4x4, oraz wykorzystania funkcji asystenta zjazdu i podjazdu.

RAV4 IV generacji standardowo wyposażona jest we wszystkie systemy podnoszące bezpieczeństwo, a w wyższych wersjach wyposażenia samochód posiada m.in. systemy automatycznego włączania i wyłączania świateł drogowych, ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu czy informowania o martwym polu w lusterkach.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2016-07-07

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Toyota RAV4 ma już 30 lat2024-06-09Toyota RAV4 GR Sport już w salonach. Ceny2023-01-20Toyota RAV4 na rok 2023 z nowymi multimediami2022-06-24Toyota RAV4 Adventure. SUV bardziej... terenowy2021-09-16Toyota RAV4 Plug-in Hybrid w Polsce. Ceny2021-01-04Toyota RAV4 V. Polskie ceny2019-01-09

Ogłoszenia

Toyota RAV4

Toyota RAV4

kujawsko-pomorskie

72 900 zł

Toyota RAV4 IV FL Hybrid 2.5 Hybrid 197 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS