Volkswagen rozpoczyna sprzedaż ID.3 po liftingu. Poznaliśmy ceny tego modelu.
Volkswagen ID.3
Co zmieniło się w ID.3? Modyfikacje objęły m.in. nadwozie, które teraz ma nieco ostrzejsze kształty i zaktualizowane wnętrze. Poprawiono jakość tworzyw, zastosowano więcej materiałów pochodzących z recyklingu i całkowicie zrezygnowano z surowców pochodzenia zwierzęcego. Wzbogacono wyposażenie standardowe.
Źródłem napędu nowej wersji Volkswagena ID.3 jest umieszczony przy tylnej osi silnik o mocy 204 KM, a klienci mogą wybrać jedną z dwóch pojemności akumulatora – 58 lub 77 kWh netto. Ta pierwsza wersja będzie oferować zasięg do 429 km, druga zaś – do 559 km (obie wartości wg procedury WLTP; więc w praktyce zasięgi będą niższe przynajmniej o 100 km).
Volkswagen ID.3
Bagażnik zmodernizowanego Volkswagena ID.3 ma pojemność 385 l, a po złożeniu tylnych siedzeń – 1267 l.
ID.3 po liftingu ma bogate wyposażenie standardowe. Bez dopłaty, w standardzie wyposażenia bazowej wersji Pro Performance są teraz m.in. systemy łączności. Do wyposażenia standardowego należą także dwa wyświetlacze – mniejszy, o przekątnej 5,3 cala, umieszczony za kierownicą i obsługiwany za pomocą przycisków dotykowych na kierownicy wielofunkcyjnej oraz większy, pełniący funkcję ekranu systemu opcjonalnej nawigacji, telefonu, multimediów, systemów wspomagających i ustawień pojazdu. Ma on standardowo przekątną 12 cali.
Volkswagen ID.3
Na liście opcji znalazły się m.in. matrycowe reflektory IQ.LIGHT, pozwalający na półautomatyczną jazdę system IQ. Drive Travel Assist wykorzystujący dane inteligencji zbiorowej, system audio BeatsAudio ze wzmacniaczem o mocy 400 W oraz Park Assist Plus, który może zapamiętać manewr parkowania pod domem i później go powtarzać. Nowym opcjonalnym elementem wyposażenia ID.3 są też aluminiowe, czarne obręcze kół Wellington w rozmiarze 19 cali.
Ceny ID.3 zaczynają się od 191 290 zł. Na tyle wyceniono samochód z mniejszą baterię. Za większą trzeba zapłacić niemal 221 tys. zł.