W salonach Volkswagena w Polsce pojawiają się już egzemplarze modelu ID.4. Pierwsze samochody trafiają też do osób, które zdecydowały się na zakup aut w ich premierowej odmianie. Wersje z limitowanej serii 1ST są wyposażone w akumulator o pojemności 77 kWh, który pozwala na pokonanie do 520 km (wg WLTP). ID.4 1ST przyspiesza od 0 do 100 km/h wynosi 8,5 s.
Volkswagen ID.4
Limitowana wersja 1ST była ograniczona i modele w tej wersji nie są już możliwe do zamówienia.
Pierwsi klienci, którzy w najbliższych dniach będą odbierać zamówione przez siebie samochody, mogli wybrać spośród dwóch, niedostępnych już, wersji wyposażania: 1ST oraz 1ST Max. W obydwu wersjach ID.4 wyposażony jest w silnik o mocy 150 kW/204 KM, który napędza tylne koła i współpracuje z 1-biegową przekładnią automatyczną.
Volkswagen ID.4
Volkswagen ID.4 ma długość 4,58 m. Krótkie zwisy i duży rozstaw osi, wynoszący 2,77 metra, sprawiają, że wnętrze elektrycznego SUV-a Volkswagena jest równie przestronne, jak samochodów o rozmiar większych. Bagażnik ID.4 ma pojemność 543 litrów, a poprzez złożenie tylnej kanapy można powiększyć ją do 1575 litrów.
Volkswagen ID.4
ID.4 w wersji 1ST jest wyposażony w 20-calowe obręcze kół, pakiet Style i przyciemniane tylne szyby. Przednie fotele oraz kierownica są podgrzewane, a o dodatkowy nastrój we wnętrzu dba oświetlenie Ambiente dostępne w 30 kolorach. Seryjne w wersji 1ST są także system nawigacyjny Discover Pro, cztery wejścia USB typu C oraz liczne systemy asystujące jak monitorujący przestrzeń przed pojazdem Front Assist, predykcyjny tempomat ACC, oraz asystent pasa ruchu Lane Assist.
Wersja 1ST Max jest dodatkowo wyposażona w, między innymi, matrycowe reflektory LED, zawieszenie o regulowanej charakterystyce tłumienia nierówności, trzystrefową klimatyzację oraz wyświetlacz head-up z rozszerzoną rzeczywistością.