chceauto.pl
x

Volkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KM

Volkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2021
Średnia cena
251 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2995 cm3
Silnik
benzyna
Waga
2027 kg
Ładowność
783 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
340 KM
0-100 km/h
5.9 s.
V max
250 km/h
Zasięg
540 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
14 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
90 zł
Zbiornik paliwa
76 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
235/65 R18
255/55 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
810 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Volkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KMVolkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KMVolkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KMVolkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KMVolkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KMVolkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KMVolkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KMVolkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KMVolkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KMVolkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KMVolkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KMVolkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KMVolkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KMVolkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KMVolkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KM

Volkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KM

Volkswagen Touareg

Touareg to dużej wielkości SUV opracowany wspólnie z Porsche - jego siostrzanym modelem jest Porsche Cayenne. Auto cieszy się dość dobrą opinią, wbrew pozorom to jedna z niewielu oferowanych na rynku "pseudoterenówek", która - po uzbrojeniu w odpowiednie ogumienie - całkiem nieźle radzi sobie również poza utwardzonymi drogami. Touaregi chwalone są głównie za wysoki komfort jazdy i dobre właściwości trakcyjne, chociaż ich serwis nie należy do tanich.

Volkswagen Touareg III

Trzecia generacja Touarega zadebiutowała na specjalnym pokazie w Pekinie w drugiej połowie marca 2018 roku.

Touareg trzeciej generacji w porównaniu z poprzednikiem stał się nieco szerszy (mierzy 1984 mm) i wyraźnie dłuższy (o 7,7 cm, ma 4878 mm długości), a przy tym odrobinę niższy.

Nowe rozmiary wpłynęły pozytywnie zarówno na proporcje nadwozia, jak i na wielkość wnętrza. Większa długość pozwoliła na przykład na stworzenie znacznie większego bagażnika, którego pojemność wzrosła z 697 do 810 litrów.

Mimo większych rozmiarów karoseria wykonana z aluminium (48 procent) i stali wysokiej wytrzymałości (52 procent) jest o 106 kg lżejsza w porównaniu z karoserią poprzedniego modelu.

W Touaregu III zadebiutował całkowicie cyfrowy Innovision Cockpit. Cyfrowe wskaźniki (Digital Cockpit z 12-calowym ekranem) i najbardziej rozbudowany system multimedialny Discover Premium (z 15-calowym ekranem dotykowym) tworzą w nim jedno urządzenie służące do obsługi pokładowych funkcji, do przekazywania informacji, komunikowania oraz do rozrywki. Urządzenie nie ma prawie żadnych klasycznych przycisków czy włączników.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-10-28

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Volkswagen Touareg po liftingu2023-05-26Volkswagen Touareg. Polskie ceny2020-10-23Volkswagen Touareg R. Sportowa hybryda!2020-02-27Volkswagen Touareg V8 TDI wchodzi na rynek2019-05-26Volkswagen Touareg V8 TDI2019-03-04Volkswagen Touareg III już w Polsce. Ceny2018-04-05

Volkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi Q8

Audi Q8

55TFSI 340 KM benzyna2021SUVautomat4x4
cena średnia 303 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X7

BMW X7

40i 340 KM benzyna2021SUVautomat4x4
cena średnia 324 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q7

Audi Q7

55TFSI 340 KM benzyna2021SUVautomat4x4
cena średnia 271 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLE

Mercedes GLE

400 333 KM benzyna2021SUVautomat4x4
cena średnia 329 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLS

Mercedes GLS

450 367 KM benzyna2021SUVautomat4x4
cena średnia 332 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW X5

BMW X5

40i 340 KM benzyna2021SUVautomat4x4
cena średnia 277 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Touareg III 3.0 TSI 340 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS