chceauto.pl
x

Volkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KM

Volkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2011
Średnia cena
41 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
1968 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
102 KM
0-100 km/h
15.3 s.
V max
157 km/h

KOSZTY

Spalanie
7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
K
Bagażnik
5800 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Volkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KMVolkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KMVolkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KMVolkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KMVolkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KMVolkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KMVolkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KMVolkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KMVolkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KM

Volkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KM

Volkswagen Transporter

Volkswagen Transporter to bez wątpienia najpopularniejszy (przynajmniej pod względem rozpoznawalności) bus na świecie. Pierwsza generacja – zaprezentowana jeszcze w 1949 roku – bazowała na rozwiązaniach technicznych Volkswagena Typ 1 znanego szerzej, jako Garbus. Samochód wykorzystywał m.in. bliźniacze, chłodzone powietrzem, benzynowe silniki typu boxer oraz całą masę pochodzących z Garbusa podzespołów (skrzynie biegów, układ hamulcowy, przekładnie kierownicze itd.). Przełomowym dla historii Transportera okazał się rok 1990, gdy Volkswagen zaprezentował 4 generację modelu (T4). Produkowany do 2003 roku samochód był pierwszym busem niemieckiej marki wykorzystującym umieszczone poprzecznie z przodu jednostki napędowe i napęd na przednią oś (poprzednie generacje – wzorem Garbusa – napędzał silnik umieszczony bezpośrednio nad osią tylną). Transporter T4 był również pierwszym dużym dostawczakiem niemieckiego producenta, którego budową zajęła się polska fabryka niemieckiej marki w Poznaniu. W latach 2003-2015 powstawała kolejna generacja Transportera – model T5. Od 2015 roku Volkswagen oferuje swoim klientom 6 wcielenie auta, które w – w rzeczywistości – jest gruntownie zmodernizowanym Transporterem T5.

Volkswagen Transporter T5

Podobnie jak poprzednik, również model T5 może mieć wiele twarzy. Wprowadzony na rynek w 2003 roku pojazd nie cieszy się jednak aż tak dobrą opinią, na jaką zapracował sobie T4.

Na polskich drogach szybko zużywa się zawieszenie (niestety, dotyczy to również amortyzatorów czy łożysk kół). W egzemplarzach wyposażonych w napęd na cztery koła czasami dochodzi do usterek łożysk wału napędowego.

Krytyczne głosy czasami dotyczą również skrzyń biegów i tarczy sprzęgła, chociaż do awarii tego ostatniego zazwyczaj przyczyniają się sami użytkownicy
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2017-06-18

Wersje

NADWOZIA

70 lat (!) Volkswagena Transportera2020-03-13Trzy dekady Volkswagena T42020-09-21Volkswagen T2 na prąd. Słyszałeś o nim?2019-11-03Volkswagen Poznań świętuje 25-lecie2018-09-12Volkswagen Transporter T6 już w Polsce2015-07-07Volkswagen Transporter T6 oficjalnie2015-04-16

Volkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Ford C-Max

Ford C-Max

1.6 TDCi 95 KM diesel2011VANręcznaprzedni
cena średnia 23 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Trafic

Renault Trafic

1.9 dCi 100 KM diesel2011VANręcznaprzedni
cena średnia 34 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Caravelle

Volkswagen Caravelle

2.0 TDI 102 KM diesel2011VANręcznaprzedni
cena średnia 39 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Meriva

Opel Meriva

1.3 CDTI 95 KM diesel2011VANręcznaprzedni
cena średnia 22 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Grand C-Max

Ford Grand C-Max

1.6 TDCi 95 KM diesel2011VANręcznaprzedni
cena średnia 23 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Zafira

Opel Zafira

1.7 CDTI 110 KM diesel2011VANręcznaprzedni
cena średnia 22 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Transporter T5 2.0 TDI 102 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS