W tym roku marzec w Polsce należał do Volvo. Szwedzka marka osiągnęła poziom 1206 rejestracji i wyprzedziła pozostałych konkurentów z segmentu premium. Konkurencja była zacięta. Czterech największych graczy (Volvo, BMW, Audi i Mercedes) na polskim rynku tylko w marcu zarejestrowało 4464 aut.
Volvo XC90
]Volvo przeżywa dobry czas. W ubiegłym roku firma pobiła historyczny rekord sprzedając ponad pół miliona aut, z czego ponad 6800 pojazdów znalazło nabywców w Polsce.
W tym roku Volvo na naszym rynku nie zwalnia tempa. W marcu Polacy zarejestrowali 1206 aut szwedzkiej marki. Największym zainteresowaniem cieszył się model XC60, który od kilku lat jest najpopularniejszym modelem segmentu premium w Polsce. Dobrze sprzedawał się także najmniejszy model V40 i V40 Cross Country.
Volvo S90
rightRośnie zainteresowanie również
flagowym SUV-em XC90, od którego Volvo rozpoczęło kompleksową wymianę wszystkich swoich modeli.
Aby utrzymać zainteresowanie marką, Volvo w tym roku zaprezentuje kolejne nowości. Już za kilka tygodni na polskim rynku zadebiutują zmodernizowane modele
V40 i V40 Cross Country, które otrzymają przednie reflektory z charakterystycznym motywem "młota Thora" oraz zmienioną atrapę chłodnicy. Ponadto w modelach tych wprowadzono nowe wzory felg, poszerzono paletę kolorów nadwozia i dodano nowe wzory tapicerek.
Volvo V40 po liftingu
Przed wakacjami do polskich salonów trafi flagowa
limuzyna S90, a w połowie wakacji – luksusowe
kombi V90.
Dla miłośników sportów motorowych Volvo przygotowało krótką serię sportowych modeli
S60 Polestar i V60 Polestar z nowym silnikiem, którego moc podniesiono do 367 KM.
Pod koniec roku w salonach debiutuje model V90 Cross Country, który zastąpi legendarny model XC70. Dzięki nowym modelom Volvo Car Poland planuje znów pobić swój roczny rekord sprzedaży.