chceauto.pl
x
Volvo najpopularniejszą marką premium!

Volvo najpopularniejszą marką premium!

Porady i rynek
Redakcja ChceAuto.pl 2016-04-05
W tym roku marzec w Polsce należał do Volvo. Szwedzka marka osiągnęła poziom 1206 rejestracji i wyprzedziła pozostałych konkurentów z segmentu premium. Konkurencja była zacięta. Czterech największych graczy (Volvo, BMW, Audi i Mercedes) na polskim rynku tylko w marcu zarejestrowało 4464 aut.

Volvo XC90
Volvo XC90
]Volvo przeżywa dobry czas. W ubiegłym roku firma pobiła historyczny rekord sprzedając ponad pół miliona aut, z czego ponad 6800 pojazdów znalazło nabywców w Polsce.

W tym roku Volvo na naszym rynku nie zwalnia tempa. W marcu Polacy zarejestrowali 1206 aut szwedzkiej marki. Największym zainteresowaniem cieszył się model XC60, który od kilku lat jest najpopularniejszym modelem segmentu premium w Polsce. Dobrze sprzedawał się także najmniejszy model V40 i V40 Cross Country.

Volvo S90
Volvo S90
rightRośnie zainteresowanie również flagowym SUV-em XC90, od którego Volvo rozpoczęło kompleksową wymianę wszystkich swoich modeli.

Aby utrzymać zainteresowanie marką, Volvo w tym roku zaprezentuje kolejne nowości. Już za kilka tygodni na polskim rynku zadebiutują zmodernizowane modele V40 i V40 Cross Country, które otrzymają przednie reflektory z charakterystycznym motywem "młota Thora" oraz zmienioną atrapę chłodnicy. Ponadto w modelach tych wprowadzono nowe wzory felg, poszerzono paletę kolorów nadwozia i dodano nowe wzory tapicerek.

Volvo V40 po liftingu
Volvo V40 po liftingu
Przed wakacjami do polskich salonów trafi flagowa limuzyna S90, a w połowie wakacji – luksusowe kombi V90.

Dla miłośników sportów motorowych Volvo przygotowało krótką serię sportowych modeli S60 Polestar i V60 Polestar z nowym silnikiem, którego moc podniesiono do 367 KM.

Pod koniec roku w salonach debiutuje model V90 Cross Country, który zastąpi legendarny model XC70. Dzięki nowym modelom Volvo Car Poland planuje znów pobić swój roczny rekord sprzedaży.

Volvo najpopularniejszą marką premium! - GALERIA ZDJĘĆ

Volvo najpopularniejszą marką premium!Volvo najpopularniejszą marką premium!Volvo najpopularniejszą marką premium!Volvo najpopularniejszą marką premium!

Zobacz także

Volvo XC90 po liftingu. Drugim w 10 lat

Volvo XC90 po liftingu. Drugim w 10 lat 2024-09-10

Aż trudno w to uwierzyć, ale Volvo XC90, które debiutowało w 2002 roku, w całej swojej 22-letniej historii miało zaledwie dwie generacje. Pierwszą produkowano do 2014 roku, a więc 12 lat. Druga na rynku jest już 10 lat i również nie widać końca...
Volvo zmienia nazewnictwo modeli

Volvo zmienia nazewnictwo modeli 2024-03-12

Volvo standaryzuje nazwy modeli samochodów elektrycznych, czyli takich jakie chce mieć wyłącznie w ofercie już od 2030 roku. Elektryczne XC40 Recharge i C40 Recharge zostają przemianowane odpowiednio na EX40 i EC40, co odpowiada nazewnictwu innych modeli...
Volvo C40 i XC40 z tylnym napędem

Volvo C40 i XC40 z tylnym napędem 2023-01-17

Volvo zmodernizowało elektryczne modele C40 i XC40, wprowadzają m.in. wersję z tylnym napędem, a także zwiększając zasięg o 60 km. Poprawiono też najmocniejszy zespół napędowy, czyli dwusilnikowy, napędzający obie osie.Nowe samochody z tylnym...
Volvo XC90 B5 - udowadnia, że Diesle wciąż mają rację bytu

Volvo XC90 B5 - udowadnia, że Diesle wciąż mają rację bytu 2022-12-13

Druga, czyli najnowsza, generacja Volvo XC90 wprowadzona została na rynek w 2014 roku i od tego momentu wizualnie przeszła tylko delikatne odświeżenie w 2019 roku. Model stał się jednym z głównych filarów sprzedaży szwedzkiego producenta i przekonał...
Volvo XC40 po liftingu

Volvo XC40 po liftingu 2022-03-06

Volvo poddało liftingowi model XC40. Obok licznych zmian stylistycznych, zastosowano nowe wzory felg, tapicerek i lakierów. Ponadto w C40 wprowadzono wersję P6 Recharge – z jednym silnikiem elektrycznym o mocy 231 KM.Zmiany w modelach C40 i X40 zostały...
Zmiany w modelach Volvo plug-in

Zmiany w modelach Volvo plug-in 2022-01-27

Volvo zmodernizowało swoje modele z napędem typu plug-in. Samochody tego typu stanowią 44% udziału w sprzedaży marki w Europie. Teraz firma dokonała głębokiej modernizacji technologicznej tych aut. Wszystkie modele PHEV serii 60 i 90 otrzymały...

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS