chceauto.pl
x

Audi S4 3.0 TFSI 354 KM

Audi S4 3.0 TFSI 354 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2017
Średnia cena
159 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2995 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1750 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
354 KM
0-100 km/h
4.9 s.
V max
250 km/h
Zasięg
450 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
13 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
83 zł
Zbiornik paliwa
58 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
245/40 R18
245/35 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
D premium Co to znaczy?
Bagażnik
505 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Audi S4 3.0 TFSI 354 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KMAudi S4 3.0 TFSI 354 KM

Audi S4 3.0 TFSI 354 KM

Audi A4

Pierwszy sedan oznaczony symbolem A4 pojawił się w 1995 roku. Pojazd zastąpił w ofercie niemieckiego producenta ceniony model 80. Pierwsza generacja odziedziczyła sporo po swoim poprzedniku (koncepcja, część jednostek napędowych, podobne wymiary).

Niezależnie od modelu, A4 cieszy się opinią auta trwałego i niezbyt drogiego w eksploatacji. Niestety, ma też duże powodzenie wśród amatorów cudzej własności.

Audi S4

Audi A4 typoszeregu B9 debiutowało oficjalnie we wrześniu 2015 roku na salonie we Frankfurcie i niedługo później pojawiło się w salonach.

Samochód mierzy 4,73 m długości, 1,84 m szerokości i 1,43 m wysokości. Rozstaw osi to aż 2,82 m. W porównaniu do poprzedniego modelu, wymiary nowego A4 wzrosły, ale ciężar własny znacznie się zmniejszył – w zależności od montowanego silnika, nawet aż o 120 kg.

Styliści podkreślają też – najniższy w klasie - współczynnik oporu powietrza Cw. W limuzynie wynosi on 0,23. W wersji Avant – 0,26.

Bagażnik nowego A4 Avant ma pojemność 505 litrów. Przy złożonym oparciu tylnego siedzenia i załadowaniu po sam dach, pojemność bagażnika zwiększa się do 1510 litrów.

Elektrycznie przesuwana osłona przestrzeni bagażowej oraz elektrycznie otwierana i zamykana pokrywa bagażnika, to elementy wyposażenia seryjnego. Ponadto, na życzenie, dostępne są czujniki sterujące automatycznym otwieraniem i zamykaniem pokrywy bagażnika.

Nowe Audi A4 Nowe modele A4 i A4 Avant początkowo będą wyposażane w jeden z siedmiu silników: trzech TFSI i czterech TDI (o czterech i sześciu cylindrach).

Jeżeli chodzi o awaryjność, zarówno silniki benzynowe jaki i Diesla, przy rozsądnym serwisie (olej i filtry maksymalnie co 15 tysięcy kilometrów), nie sprawiają kłopotów.

Przy automatycznych skrzyniach biegów S-tronic zalecane jest, aby co 60 tysięcy kilometrów wymieniać olej wraz z filtrami (ASO wymienia sam olej). Nie dopilnowanie tego, może spowodować awarię skrzyni, której naprawa jest bardzo kosztowna.

Użytkownicy silników TDI zgłaszają awarię układu AdBlue - czasami wystarczy dolać czynnik do pełna, zdarza się jednak, że trzeba wymienić sterownik lub pompę.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-11-14

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Audi A4 już po liftingu2018-06-27Audi RS4 Avant o mocy 450 KM2017-09-12Nowe Audi A42015-06-29Najczęściej naprawiane samochody w Polsce2022-01-31Audi A4 po liftingu2019-05-15Używane: Audi A4 B82019-04-25

    Audi S4 3.0 TFSI 354 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Volvo V60

    Volvo V60

    2.0 367 KM benzyna2017kombiautomat4x4
    cena średnia 151 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Mercedes - Benz C-klasa

    Mercedes C-klasa

    400 333 KM benzyna2017kombiautomat4x4
    cena średnia 139 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Audi S4 3.0 TFSI 354 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS