chceauto.pl
x

Audi Q4 55 e-tron 335 KM

Audi Q4 55 e-tron 335 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
307 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
bezstopniowa
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
77.0 kWh
Waga
2235 kg
Ładowność
515 kg

OSIĄGI

Moc
335 KM
0-100 km/h
5.4 s.
V max
180 km/h
Zasięg
280 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
70 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R19
255/50 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
520 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Audi Q4 55 e-tron 335 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KMAudi Q4 55 e-tron 335 KM

Audi Q4 55 e-tron 335 KM

Audi Q4 e-tron i Q4 Sportback e-tron to pierwsze produkowane seryjnie, w pełni elektryczne kompaktowe SUV-y rodem z Ingolstadt.

Linia nadwozia tych dwóch kompaktowych SUV-ów jest kontynuacją pomysłów przedstawionych już w roku 2019, wraz z koncepcyjnymi wówczas Audi Q4 i Audi Q4 Sportback. Cechy szczególne obu modeli to krótkie zwisy przednie, duże koła i muskularna stylistyka. Niska linia dachu w stylu coupé w Audi Q4 Sportback e-tron kończy się mocno zarysowanym tyłem, a spojler jest głęboko osadzony na dwuczęściowym tylnym oknie. Q4 e-tron uzyskuje współczynnik oporu czołowego 0,28, a Sportback – 0,26.

Na życzenie, oba modele mogą zostać wyposażone w reflektory Matrix LED. Cyfrowe sygnatury świetlne to nowość: kierowca w systemie operacyjnym MMI touch może wybrać jedną z czterech sygnatur. Z tyłu, światła tylne połączone są ze sobą pasem świetlnym. Do wyboru jest osiem kolorów lakieru, w tym nowy metaliczny odcień fioletowy Aurora. Oprócz wyposażenia podstawowego, dostępne są dwie linie wyposażenia zewnętrznego: advanced i S line exterior.

Mimo różnej stylizacji, długość nadwozia obu modeli jest identyczna i wynosi 4,59 m. Typowo dla aut elektrycznych z bateriami zabudowanymi w podłodze, wnętrze jest znacznie większe niż sugerowałoby to nadwozie.

W obu pojazdach brak tunelu środkowego. Poczucie przestrzeni nie ogranicza się do przednich foteli, mający sporo miejsca na nogi pasażerowie siedzący z tyłu, również są beneficjentami korzyści oferowanych przez platformę technologiczną zaprojektowaną wyłącznie dla pojazdów w pełni elektrycznych.

Deska rozdzielcza jest delikatnie skierowana w stronę kierowcy. Podzielono ją na odrębne obszary i wyposażono w dwa wyświetlacze. Odrębny, poziomy panel sterowania, mieści w sobie dźwignię zmiany biegów.

Nowa jest kierownica z powierzchniami dotykowymi służącymi do sterowania zestawem wskaźników cyfrowych. Infotainmentem i nawigacją steruje się przede wszystkim za pomocą centralnego wyświetlacza MMI touch, który w najwyższym poziomie konfiguracji będzie dostępny w rozmiarze 11,6 cala. Trzecim sposobem obsługi jest system głosowy przetwarzający również wyrażenia z języka potocznego.

Na życzenie, Audi Q4 e-tron i Q4 Sportback e-tron mogą być wyposażone w wyświetlacz danych na szybie head-up display z elementami rzeczywistości rozszerzonej. Nakłada on obrazy informacji dostarczanych przez niektóre systemy wsparcia kierowcy oraz symbole nawigacji na rzeczywisty obraz otoczenia pojazdu, co ułatwia kierowcy ich dostrzeżenie.

Bagażnik oferuje więcej miejsca niż w przypadku innych pojazdów klasy kompaktowej – odpowiada w tym względzie pojazdom klasy średniej-wyższej. W zależności od ustawienia tylnych siedzeń, pojemność bagażnika wynosi od 520 do 1490 litrów w Q4 e-tron i od 535 do 1460 litrów - w Q4 Sportback e-tron. Klapa bagażnika w obu wersjach otwierana i zamykana jest elektrycznie.

Oba modele mogą ciągnąć przyczepę o masie do 1000 kg, a wersje quattro nawet do 1200 kg.

Audi Q4 e-tron i Q4 Sportback e-tron są dostępne w trzech wersjach napędowych. Podstawowa to 35 e-tron z silnikiem o mocy 170 KM (310 Nm) napędzającym koła tylne. Akumulator tej wersji ma 52 kWh pojemności i zapewnia zasięg do 340 km (WLTP). Sprint do 100 km/h zajmuje 9 s, prędkość maksymalna wynosi 160 km/h. Masa to 1950 kg.

Wyżej pozycjonowana jest wersja 40 e-tron. Źródłem mocy jest 204-konny silnik (410 Nm), również napędzający koła tylne. Baterie mają pojemność 77 kWh, zasięg wynosi do 520 km. Przyśpieszenie do 100 km/h trwa 8,5 s, prędkość maksymalna to 160 km/h. Masa takiego auta to 2 tony.

Najmocniejsza wersja to 50 e-tron. Taki samochód posiada dwa silniki (110 i 204 KM) o mocy systemowej 299 KM (460 Nm), napędzające wszystkie koła. Akumulatory mają 77 kWh pojemności, zasięg to maksymalnie 488 km, sprint do 100 km/h trwa 6,2 s, prędkość maksymalna to 180 km. Masa - 2140 kg.

Dziesięć minut ładowania, w idealnych warunkach zapewnia energię wystarczającą na przejechanie około 130 km (WLTP).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-01-02

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Audi Q4 e-tron po modernizacji2023-09-26Audi Q4 e-tron Q4 Sportback e-tron zaprezentowane!2021-04-18Oto wnętrzu Audi Q4 e-tron2021-03-15Audi Q8 i Audi Q4 coraz bliżej2017-04-12Audi Q4 e-tron już w produkcji2021-03-24Audi Q4 E-tron Concept. Elektryczne!2019-02-16

Audi Q4 55 e-tron 335 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Ford Explorer

Ford Explorer

79 kWh 340 KM elektryczny2024SUVautomat4x4
cena średnia 259 000 zł
OCENY
Dostępność
Porsche Macan

Porsche Macan

100 kWh 340 KM elektryczny2024SUVautomattylny
cena średnia 442 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen ID.4

Volkswagen ID.4

GTX 340 KM elektryczny2024SUVautomat4x4
cena średnia 293 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Capri

Ford Capri

79 kWh 340 KM elektryczny2024SUVautomat4x4
cena średnia 263 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi Q4 55 e-tron 335 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS