chceauto.pl
x

Audi Q8 60TFSI e 462 KM

Audi Q8 60TFSI e 462 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
375 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2995 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
17.3 kWh

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
462 KM
0-100 km/h
5.4 s.
V max
250 km/h

KOSZTY

Spalanie
12 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
77 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
265/55 R19
275/50 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
605 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Audi Q8 60TFSI e 462 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KMAudi Q8 60TFSI e 462 KM

Audi Q8 60TFSI e 462 KM

Karoseria ma 4,99 m długości, 2 m szerokości i 1,71 m wysokości. Oznacza to, ze nowy SUV jest szerszy, ale jednocześnie krótszy i niższy niż siostrzane Audi Q7. Prawie 3 metry rozstawu osi sprawiają, że samochód oferuje przestronne wnętrze. Na życzenie dostępny jest system trzech przesuwanych wzdłuż foteli z tyłu. Ze złożonymi oparciami z tyłu, przestrzeń bagażowa kryjąca się pod potężną klapą bagażnika ma 1755 litrów.
Wiele detali przywodzi na myśl stylistykę pierwszego Audi quattro. Spojler, listwy wykańczające nadkola, listwy drzwi i dyfuzor mają kontrastowe kolory. Cechy charakterystyczne to: muskularny, pionowo ustawiony grill wraz z wysuniętym mocno do przodu frontowym spojlerem oraz mocno zaakcentowane wloty powietrza. Drogę przed samochodem oświetlają standardowe reflektory diodowe lub dostępne opcjonalnie reflektory diodowe HD Matrix LED. Światła tylne połączone są ze sobą wąskim, świetlnym pasmem. Nadkola skrywać mogą koła o przekątnej nawet 22 cali!
Standard obejmuje napęd quattro. Mechaniczny centralny dyferencjał standardowo przenosi moc silnika na oś przednią i tylną w stosunku 40:60. Jeśli zachodzi taka potrzeba, przekierowuje więcej momentu obrotowego na oś z lepszą trakcją. Prześwit pojazdu to aż 254 mm prześwitu. Zawieszenie z układem kontroli tłumienia jest w tym aucie standardem. Opcjonalnie, w zestawieniu z komfortowym lub sportowym zestrojeniem, Audi oferuje adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z kontrolą tłumienia. W zależności od sytuacji drogowej lub od preferencji kierowcy, może ono podnieść całą karoserię o ok. 90 milimetrów.
Obok standardowego, progresywnego układu kierowniczego, zmieniającego przełożenie na bardziej bezpośrednie w zależności od kąta skrętu kierownicy, Audi oferuje również opcjonalny układ czterech kół skrętnych. Układ ten może przy małych prędkościach skręcić koła tylne pod kątem max. 5 stopni w kierunku przeciwnym do kierunku skrętu, co poprawia zwrotność samochodu. Może również skręcić je pod takim samym kątem w kierunku tym samym, co kierunek skrętu pojazdu przy prędkościach wyższych. To z kolei wpływa na poprawę stabilności na drodze.
Wszystkie układy napędowe wykorzystują technologię mild hybrid (MHEV). 48-woltowy podstawowy układ elektryczny zawiera akumulator litowo-jonowy oraz alternator-rozrusznik. Podczas hamowania system ten może odzyskać nawet 12 kW mocy i przekazać ją do akumulatora. Technika MHEV pozwala na długie fragmenty jazdy w trybie tzw. żeglowania, z wyłączonym silnikiem. W takiej sytuacji, system start-stop zaczyna działać przy prędkości 22 km/h.
W kabinie dominuje ciekawa, spinająca obie strony kokpitu linia nawiewów i dotykowe wyświetlacze. Centralnym elementem wnętrza jest dotykowy, górny wyświetlacz systemu MMI touch response. Lista opcji to m.in wentylowane fotele konturowe z funkcją masażu, czterostrefowa automatyczna klimatyzacja oraz pakiet poprawiający jakość powietrza wewnątrz.
W Audi Q8 niemal każdą funkcję można wywołać na jednym z dwóch dużych wyświetlaczy. Wyświetlacz górny, o przekątnej 10,1 cala, służy do obsługi systemów infotainment i nawigacji. Natomiast ekranu dolnego, o przekątnej 8,6 cala, kierowca używa do obsługi klimatyzacji, funkcji komfortu podróży oraz do wprowadzania tekstu. W trakcie tej ostatniej czynności, nadgarstek kierowcy swobodnie spoczywa na dźwigni zmiany biegów.
Samochód wyposażono też w funkcję sterowania głosowego. Kierowcy mogą swobodnie formułować polecenia. System zrozumie np. zdanie „jestem głodny” i w odpowiedzi wskaże najbliższe restauracje.
Wszystkie wskaźniki wyświetlane są na 12,3-calowym ekranie w pełni cyfrowego kokpitu – Audi virtual cockpit. Wśród opcji znalazł się też wyświetlacz head-up display
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-11-18
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Audi Q8 z nowymi silnikami2019-02-19Audi Q8 już w salonach2018-07-09Nowe Audi Q3!2018-07-25Audi Q8 już w Polsce!2018-07-16Audi Q8 oficjalnie2018-06-05Audi Q8 i Audi Q4 coraz bliżej2017-04-12

Audi Q8 60TFSI e 462 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi Q7

Audi Q7

60TFSI e 462 KM hybryda2022SUVautomat4x4
cena średnia 359 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Touareg

Volkswagen Touareg

3.0 eHybrid 462 KM hybryda2022SUVautomat4x4
cena średnia 386 000 zł
OCENY
Dostępność
Land Rover Range Rover Sport

Land Rover Range Rover Sport

P440e 440 KM hybryda2022SUVautomat4x4
cena średnia 512 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo XC90

Volvo XC90

T8 Plug-In Hybrid 455 KM hybryda2022SUVautomat4x4
cena średnia 373 000 zł
OCENY
Dostępność
Porsche Cayenne

Porsche Cayenne

E-Hybrid 462 KM hybryda2022SUVautomat4x4
cena średnia 434 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi Q8 60TFSI e 462 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS