chceauto.pl
x

Chevrolet Camaro IV 3.4 V6 160 KM

Chevrolet Camaro IV 3.4 V6 160 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1995
Średnia cena
12 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
3352 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
160 KM
0-100 km/h
9.3 s.
V max
185 km/h

KOSZTY

Spalanie
10.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
67 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
G
Bagażnik
brak danych
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
15000 km czyli po 10 miesiącach
Zużycie paliwa
12.6 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
33 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
10.2 s.
Prędkość maksymalna
168 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Chevrolet Camaro IV 3.4 V6 160 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Chevrolet Camaro IV 3.4 V6 160 KMChevrolet Camaro IV 3.4 V6 160 KMChevrolet Camaro IV 3.4 V6 160 KMChevrolet Camaro IV 3.4 V6 160 KMChevrolet Camaro IV 3.4 V6 160 KMChevrolet Camaro IV 3.4 V6 160 KMChevrolet Camaro IV 3.4 V6 160 KMChevrolet Camaro IV 3.4 V6 160 KM

Chevrolet Camaro IV 3.4 V6 160 KM

Chevrolet Camaro

Chevrolet Camaro to jeden z kultowych amerykańskich samochodów sportowych. Pierwszy model o tej nazwie pojawił się w 1966 roku. Auto dzieliło część rozwiązań technicznych z Pontiacem Firebird i konkurować miało z Fordem Mustangiem.
W kolejnych latach zaprezentowano cztery generacje Camaro. Ostatnia z nich debiutowała w 1993 roku. Jej produkcję zakończono w 2002 roku, nie prezentując następcy. Na V generację przyszło poczekać aż do 2009 roku.

Chevrolet Camaro IV

IV generacja Chevroleta Camaro napędzana była silnikami V6 i V8. Samochód ten nigdy nie należał w Polsce do popularnych. Awaryjność jest raczej ponadprzeciętna, chociaż dotyczy głównie osprzętu i układu elektrycznego, a nie kluczowych komponentów typu silnik czy skrzynia biegów. Koszty utrzymania i eksploatacji są wysokie, mogą występować również problemy z dostępem do części - konieczny może być indywidualny import zza oceanu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-05-26

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nowy Chevrolet Camaro!2015-05-17Chevrolet Camaro po liftingu2018-04-10Wraca legenda: Chevrolet Camaro Z/282013-04-01Czy muscle cary są bezpieczne?2016-05-25Mustang sportowcem nr 1 na świecie2019-01-09Chevrolet wycofuje się z Europy2013-12-06

Chevrolet Camaro IV 3.4 V6 160 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS