Chevrolet Malibu VIII 2.0D DPF 160 KM
Chevrolet Malibu to zaliczany do segmentu D samochód, w Europie niemal niespotykany, za to świetnie znany na rynku amerykańskim, na którym pojazdy o tej nazwie są sprzedawane nieprzerwanie od 1964 roku.
Czy jednak nieznany na Starym Kontynecie model ma szansę powalczyć w segmencie zdominowanym przez Volkswagena Passata? Może byc trudno.
Malibu najnowszej generacji, który trafił do polskich salonów w połowie 2012 roku, ma 4,86 m długości przy rozstawie osi 2,74 m. To gwarantuje, że problem z brakiem miejsca na tylnej kanapie nie wystąpi...
W polskich salonach Chevroleta pojawiły się na razie Malibu napędzane benzynowymi silnikami o pojemności 2,4 l i mocy 167 KM. Ofert ma zostać poszerzona o samochody z wysokoprężnymi jednostkami o pojemości 2.0 l i mocy 160 KM. Silnik ten posiada układ wtrysku common-rail, dwa wałki rozrządu w głowicy oraz turbosprężarkę o zmiennej geometrii. I to byłoby na tyle, jeśli chodzi o wybór silników. Niewiele nie tylko jak na segment D.
Chevrolet Malibu jest oferowany w trzech wersjach wyposażenia: LS, LT oraz LTZ.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2012-08-23