chceauto.pl
x

DS DS3 I Crossback 1.5 HDI 100 KM

DS DS3 I Crossback 1.5 HDI 100 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2019
Średnia cena
73 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1499 cm3
Silnik
diesel
Waga
1205 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
100 KM
0-100 km/h
11.4 s.
V max
180 km/h
Zasięg
680 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
38 zł
Zbiornik paliwa
41 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
215/65 R16
215/60 R17
215/55 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
B premium Co to znaczy?
Bagażnik
350 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

DS DS3 I Crossback 1.5 HDI 100 KM - GALERIA ZDJĘĆ

DS DS3 I Crossback 1.5 HDI 100 KMDS DS3 I Crossback 1.5 HDI 100 KM

DS DS3 I Crossback 1.5 HDI 100 KM

Citroen DS3 to niewielki samochód, który debiutował na salonie we Frankfurcie, jesienią 2009 roku. Na początku roku 2010 samochód trafił do salonów.

DS3 to pierwsze auto z nowej linii modelowej Citroena, którą zamierza on wejść do segmentu premium. Stąd ceny tych samochodów są wyższe niż wynikałoby to z wielkości auta, wyposażenie również jest bogate.

Głównym konkurentem DS3 jest brytyjsko-niemieckie Mini. Na jego tle francuskie auto pochwalić się może wygodniejszym wnętrzem i wyższym poziomem wyposażenia. Pojazd cieszy się dużym zainteresowaniem klientów na wielu europejskich rynkach. Wysoka cena oraz dotychczasowy wizerunek Citroena sprawiają jednak, że DS3 nie podbija serc (a raczej kieszeni) Polaków.

Wiosną 2014 DS3 został poddany liftingowi. Najbardziej widoczną zmianą są nowe reflektory przednie. Standardowo wykonane są technologii ksenonowej, ponadto otoczono je paskami diod LED. Zwiększono możliwości personalizacji samochodu. Pojawiły się m.in. nowe kolory nadwozia czy wzory felg.

Nie zabrakło nowości w zakresie jednostek napędowych - pojawiły się dwa bardzo oszczędne silniki wysokoprężne o mocach 100 i 120 KM. Auto trafi do salonów jesienią 2014.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-04-12

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Citroen DS3 po liftingu2014-05-23DS3 Crossback. Francuska nowość2018-09-16DS7 Crossback. Ceny w Polsce2018-02-05Citroen DS3 Ines de la Fressange Paris2014-09-16Citroen DS6 do produkcji2014-08-25Citroen DS również jako SUV2014-04-15

DS DS3 I Crossback 1.5 HDI 100 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Citroen C3 Aircross

Citroen C3 Aircross

1.5 HDI 100 KM diesel2019crossoverręcznaprzedni
cena średnia 50 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Crossland

Opel Crossland

1.5 Diesel 102 KM diesel2019crossoverręcznaprzedni
cena średnia 49 000 zł
OCENY
Dostępność

DS DS3 I Crossback 1.5 HDI 100 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS