chceauto.pl
x

Fiat Uno II 899 41 KM

Fiat Uno II 899 41 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2002
Średnia cena
3 000 zł
Nadwozie
hatchback 3-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
899 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
41 KM
0-100 km/h
21 s.
V max
135 km/h

KOSZTY

Spalanie
6.2 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
40 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyTen samochód psuje się ponadprzeciętniemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiIdeał. Szeroki wybór tanich części, naprawę wykona każdy o zrobi to tanio tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyDramat. Unikać jak ognia, chyba, że masz myśli samobójcze bezpieczny
Segment
B
Bagażnik
270 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
15000 km czyli po 10 miesiącach
Zużycie paliwa
7.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
19 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
23.1 s.
Prędkość maksymalna
123 km/h

Fiat Uno II 899 41 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Fiat Uno II 899 41 KMFiat Uno II 899 41 KM

Fiat Uno II 899 41 KM

Historia Fiata Uno sięga roku… 1983. Choć dziś wydaje się nieprawdopodobne, to właśnie wtedy Uno ujrzało światło dzienne. Z biegiem lat samochód był modernizowany, a jego najnowsza wersja pojawiła się w roku 1993 i była produkowana niemal 10 lat. Najmłodsze samochody pochodzą z roku 2002.
Uno jest tanie w zakupie i eksploatacji. To nie znaczy, że auto jest bezawaryjne, jednak prosta konstrukcja oraz niskie ceny części powodują, że utrzymać Uno może niemal każdy. Do typowych usterek zaliczyć trzeba awarie układu elektrycznego (alternator) i zapłonowego. Problemy nie omijają przedniego zawieszenia, jednak największą bolączką trapiącą ten model jest korozja, która pojawia się na nadwoziu. O ile usterki mechaniczne można usunąć niewielkim kosztem, to ten ostatni problem jest kosztowny i skomplikowany w naprawie.
Pudełkowate nadwozie zapewnia więcej przestrzeni, niż mogłoby się to wydawać. Trzeba jednak pamiętać, że ta ostatnia to zasługa lekceważącego podejścia do kwestii bezpieczeństwa.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2009-11-02

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    Fiat Mobi zastępuje... Uno2016-04-16Używane: Citroen Saxo2012-08-3010 milionów Fiatów z Polski!2012-10-1212 mln aut z Tychów!2019-11-18

    Fiat Uno II 899 41 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS