chceauto.pl
x

Ford Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KM

Ford Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
478 000 zł
Nadwozie
terenowy
Skrzynia
Pojemność
2688 cm3
Silnik
benzyna
Waga
2219 kg
Ładowność
481 kg

OSIĄGI

Moc
335 KM
0-100 km/h
6.7 s.
V max
161 km/h
Zasięg
490 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
16 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
102 zł
Zbiornik paliwa
79 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
255/70 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
562 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
10000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
19.2 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
50 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
7.4 s.
Prędkość maksymalna
146 km/h

Ford Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KMFord Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KM

Ford Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KM

Ford reaktywował Bronco w lipcu 2020 roku, po ponad 25 latach od zakończenia produkcji poprzedniej generacji. Jest to prawdziwy samochód terenowy, oparty na ramie. Początkowo Bronco było oferowane tylko na rynku amerykańskim, w wersjach dwu- i czterodrzwiowej o zwiększonym rozstawie osi, a także jako oparty na modelu Kuga SUV o nazwie Bronco Sport.

Na rynek europejski Bronco zostało wprowadzone dopiero w 2023 roku. W Europie model jest dostępny wyłącznie w wersji czterodrzwiowej, która ma 4,8 m długości przy rozstawie osi 2,95 m. Auto posiada możliwość zdjęcia części paneli nadwozia - dachu i drzwi.

W USA Ford Bronco jest oferowany z silnikami V6 o pojemnościach 2.3, 2.7 i 3.0 (Bronco Raptor). W Europie dostępny jest tylko silnik 2.7 o mocy 335 KM i momencie 563 Nm, który współpracuje z dziesięciostopniową przekładnią automatyczną.

Ford Bronco został oparty na ramie, może mieć aż siedem trybów jazdy, w tym terenowe, jak błoto, piasek i inspirowany rajdami terenowymi tryb Baja. Model jest dostępny z dwubiegową elektroniczną skrzynią rozdzielczą lub dwubiegową elektromechaniczną skrzynią rozdzielczą z trybem automatycznym, pozwalającym na płynne przełączanie między napędem na dwa i cztery koła.

Blokada tylnego mechanizmu różnicowego jest wyposażeniem standardowym, natomiast w wyposażeniu dodatkowym są blokada przedniego mechanizmu różnicowego i system odłączania drążka stabilizatora przedniego zawieszenia, które zapewniają maksymalne wykrzyżowanie i skok koła w trudnych warunkach terenowych.

W Europie Bronco jest dostępne w wersji Outer Banks i bardziej ekstremalnej - Badlands. Ta pierwsza ma prześwit wynoszący 237 mm, druga - 261 mm. Każdy egzemplarz otrzymuje tabliczkę z indywidualnym numerem.


Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-01-18

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Ford Bronco wjeżdża do Europy2023-03-18Ford Bronco trafi do Europy2022-07-08Nowy Ford Bronco już w produkcji2021-06-28Ford Bronco. Legenda powraca2020-07-14Test: Ford Bronco Badlands - klasyczna terenówka w nowym wydaniu2023-09-24Ford Bronco został zaprezentowany w Polsce. Co o nim wiemy?2023-04-08

    Ford Bronco VI Outer Banks 2.7 EcoBoost 335 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS