chceauto.pl
x

Ford Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KM

Ford Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
133 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1997 cm3
Silnik
diesel
Waga
1949 kg
Ładowność
606 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
210 KM
0-100 km/h
9.4 s.
V max
212 km/h
Zasięg
790 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.6 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
55 zł
Zbiornik paliwa
68 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
255/45 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
602 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Ford Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KMFord Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KMFord Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KMFord Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KMFord Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KMFord Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KMFord Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KMFord Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KMFord Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KMFord Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KMFord Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KMFord Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KMFord Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KMFord Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KM

Ford Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KM

Ford Edge to duży SUV pozycjonowany ponad Fordem Kuga (poniżej Kugi w ofercie Forda jest jeszcze Ecosport). Samochód zbudowano na płycie podłogowej Mondeo, długość nadwozia to 481 cm.

W Europie Edge oferowany jest z wysokoprężnym silnikiem 2.0 TDCI występującym w dwóch wariantach mocy. Wersja podstawowa generuje 177 KM i 400 Nm momentu obrotowego, natomiast wersja mocniejsza - 207 KM i 450 Nm momentu obrotowego. Niezależnie od wersji silnik współpracować może z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach, w opcji dostępna jest sześciostopniowa przekładnia automatyczna Power Shift (może posiadać funkcję zmiany przełożeń łopatkami przy kierownicy).

Na liście wyposażenia znajduje się m.in. adaptacyjny układ kierowniczy, układ aktywnego wygłuszania Active Noise Cancellation (system grający emituje niesłyszalne fale dźwiękowe, które wygaszają fale generowane przez silnik) czy system kamer, który monitoruje przestrzeń przed samochodem w zakresie 180 stopni. Inne udogodnienia dostępne w Fordzie Egde to m.in. otwierana ruchem stopy (czujnik pod zderzakiem) klapa bagażnika, adaptacyjny tempomat, system automatycznego parkowania, automatycznego hamowania w ruchu miejskim, monitorowania martwego kąta i pasa ruchu czy rozpoznawania znaków drogowych.

Na salonie w Genewie w marcu 2018 zadebiutował Ford Edge po modernizacji. Samochód otrzymał zmieniony grill, inne są reflektory zderzak i maska. Z tyłu również znajdziemy nowy zderzak, ale bardziej zauważalną zmianą jest czarny pasek biegnący pod szybą, który zastąpił znajdujący się w tym miejscu dotychczas, biegnący przez całą szerokość pasek świetlny.

W zmodernizowanym Fordzie Edge pojawią się trzy systemy, których Ford wcześniej nie oferował w Europie. Są to hamulec pokolizyjny, adaptacyjny tempomat, który potrafi samochód zatrzymać, a następnie ruszyć, a także utrzymywać auto na pasie ruchu oraz układ wspomagania kierowcy z funkcją omijania przeszkód.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-02-27

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Ford Edge po modernizacji2018-02-22Ford Edge. Polskie ceny2016-06-03Ford Edge zaprezentowany!2014-06-25Ford Edge trafi do Europy2013-11-24Co 5. Ford w Europie to SUV2019-01-21Trzy premiery Forda w Genewie2018-03-06

    Ford Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Mercedes - Benz GLE

    Mercedes GLE

    250d 204 KM diesel2018SUVautomat4x4
    cena średnia 175 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Hyundai Grand Santa Fe

    Hyundai Grand Santa Fe

    2.2 CRDi 197 KM diesel2018SUVautomat4x4
    cena średnia 148 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Volvo XC90

    Volvo XC90

    2.0 D4 190 KM diesel2018SUVautomatprzedni
    cena średnia 166 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Hyundai Santa Fe

    Hyundai Santa Fe

    2.2 CRDi 200 KM diesel2018SUVautomat4x4
    cena średnia 129 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Volvo XC60

    Volvo XC60

    2.0 D4 190 KM diesel2018SUVautomat4x4
    cena średnia 129 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Kia Sorento

    Kia Sorento

    2.2 CRDI 200 KM diesel2018SUVautomat4x4
    cena średnia 120 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Ford Edge I Vignale 2.0 TDCI BiTurbo 210 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS