chceauto.pl
x

Ford Grand C-Max II 1.6 Ti-VCT 85 KM

Ford Grand C-Max II 1.6 Ti-VCT 85 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2014
Średnia cena
51 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1596 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
85 KM
0-100 km/h
13.7 s.
V max
167 km/h

KOSZTY

Spalanie
6.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
43 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
439 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
14000 km czyli po 9 miesiącach
Zużycie paliwa
8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
21 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
15.1 s.
Prędkość maksymalna
152 km/h

Ford Grand C-Max II 1.6 Ti-VCT 85 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Grand C-Max II 1.6 Ti-VCT 85 KMFord Grand C-Max II 1.6 Ti-VCT 85 KM

Ford Grand C-Max II 1.6 Ti-VCT 85 KM

Ford Focus C-Max II

Ford C-Max drugiej generacji zadebiutował na salonie we Frankfurcie jesienią 2009 roku. Samochód trafił do salonów wiosną roku następnego.

Auto zbudowano na nowej płycie podłogowej (tej samej co Focusa III) o nazwie C344. Samochód dostępny był w dwóch wersjach: jako pięcioosobowy C-Max oraz większy, siedmioosobowy Grand C-Max.

Oferta jednostek napędowych stanowiła miks nowoczesnych jednostek doładowanych EcoBoost (1.0 i 1.6) ze starszymi konstrukcyjnie silnikami wolnossącymi (1.6 Duratec). W ofercie były również diesle 1.6 i 2.0 w różnych wariantach mocy.

Jesienią 2014 roku na salonie w Paryżu pokazano C-Maxa po liftingu. Znacznie przebudowano przednią część nadwozia, we wnętrzu pojawił się dotykowy ekran o średnicy 8 cali. Z oferty wycofano silniki wolnossące, wprowadzono m.in. nową benzynową jednostkę 1.5 EcoBoost.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-03-19

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Ford C-Max po liftingu2014-09-17Znamy najlepsze silniki roku!2014-06-26Najbardziej niezawodne modele w Niemczech2018-08-31

Ford Grand C-Max II 1.6 Ti-VCT 85 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy

1.2 TSI 85 KM benzyna2014VANręcznaprzedni
cena średnia 38 000 zł
OCENY
Dostępność
Dacia Lodgy

Dacia Lodgy

1.6 84 KM benzyna2014VANręcznaprzedni
cena średnia 22 000 zł
OCENY
Dostępność
Dacia Dokker

Dacia Dokker

1.6 84 KM benzyna2014VANręcznaprzedni
cena średnia 21 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford B-Max

Ford B-Max

1.4 90 KM benzyna2014VANręcznaprzedni
cena średnia 30 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Roomster

Skoda Roomster

1.4 16v 85 KM benzyna2014VANręcznaprzedni
cena średnia 29 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford C-Max

Ford C-Max

1.6 Ti-VCT 85 KM benzyna2014VANręcznaprzedni
cena średnia 30 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford Grand C-Max II 1.6 Ti-VCT 85 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS