chceauto.pl
x

Ford Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KM

Ford Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
237 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Napęd
przedni
Pojemność
2488 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
14.4 kWh
Waga
1844 kg
Ładowność
476 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
225 KM
0-100 km/h
9.2 s.
V max
200 km/h
Zasięg
550 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.2 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
52 zł
Zbiornik paliwa
45 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
225/60 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
441 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Ford Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KMFord Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KM

Ford Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KM

Ford Kuga

Ford Kuga to kompaktowy SUV zbudowany na płycie podłogowej Focusa i C-Max. Samochód produkowany jest w niemieckim Saarlouis, a na rynek trafił w pierwszej połowie 2008 roku.Ford Kuga podbił serca klientów ciekawą i odważną stylizacją. Niestety, po zakupie często przychodziło rozczarowanie... Klienci narzekają na słabą jakość montażu, co objawia się piskami i stukami, a także sporymi szczelinami pomiędzy różnymi elementami wnętrza. Ponadto zdarzają się denerwujące usterki układów elektrycznych i elektronicznych. Również użyte we wnętrzu materiały sprawiają wrażenie podatnych na zużycie. Na szczęście obywa się bez poważniejszych usterek mechanicznych, skutkujących unieruchomieniem samochodu, a samochód ma również wiele zalet. Największą są świetne właściwości jezdne (nie ma mowy o "bujaniu się" w zakrętach czy nieprecyzyjnym układzie kierowniczym), dzięki czemu samochód potrafi dostarczyć sporo frajdy kierowcy lubiącemu dynamiczną jazdę. Niestety, precyzję prowadzenia osiągnięto kosztem komfortu - twarde zawieszenie, na dziurach, często "dobija".

Ford Kuga III Vignale

Trzecie wcielenie Forda Kugi zadebiutowało w kwietniu 2019 roku.Samochód został kompletnie przestylizowany – z poprzednikiem łączy go jedynie nazwa. Auto wyróżnia się zdecydowanie bardziej opływową, nawiązującą do obecnej generacji Focusa, sylwetką.

Nowa Kuga jest o 44 mm szersza i o 89 mm dłuższa, niż poprzedni model, natomiast rozstaw osi zwiększył się o 20 mm. We wnętrzu przekłada się to na 43 mm więcej miejsca na wysokości ramion i 57 mm więcej miejsca na wysokości bioder na przednich fotelach. Pasażerowie z tyłu skorzystają z o 20 mm większej szerokości na wysokości ramion i o 36 mm większej szerokości wnętrza na wysokości bioder. Pomimo spadku całkowitej wysokości o 20 mm w porównaniu do poprzedniego modelu, nowa Kuga oferuje o 13 mm więcej miejsca nad głowami dla pasażerów na przednich siedzeniach i aż o 35 mm więcej przestrzeni nad głowami pasażerów podróżujących z tyłu.

Dla pasażerów podróżujących z tyłu po raz pierwszy dostępne są podgrzewane siedzenia zewnętrzne, a cały drugi rząd siedzeń można przesunąć do tyłu, aby uzyskać najlepszą w tej klasie długość przestrzeni na nogi wynoszącą 1 035 mm, można też tylny rząd siedzeń przesunąć do przodu, by powiększyć bagażnik o 67 litrów. Funkcja zdalnego składania siedzeń umożliwia łatwe złożenie drugiego rzędu foteli.
Oferta obejmuje hybrydową wersję Plug-In Hybrid, miękką hybrydę EcoBlue Hybrid, w pełni hybrydowego Hybrid, a także tradycyjne układy napędowe z 2-litrowym silnikiem EcoBlue, 1,5-litrowym silnikiem EcoBlue i 1,5-litrowym silnikiem EcoBoost. Towarzyszy im nowa, inteligentna ośmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów.

W cennikach znajdziemy wersje Vignale, ST-Line i Titanium. Wyróżnikami ostatniej są np. sportowa osłona pod przednim zderzakiem, tylny dyfuzor, a także światła do jazdy dziennej LED i standardowe 17-calowe lub opcjonalne 18 – i 19-calowe obręcze kół z lekkich stopów.

Ekskluzywna wersja Vignale ma inne wykończenie relingów dachowych, zderzaków i nakładek progowych (w kolorze satynowanego aluminium), a także wyjątkowy projekt zderzaków. Z przodu umieszczono charakterystyczną chromowaną kratkę wlotu powietrza Vignale, a z tyłu znalazły się podwójne końcówki układu wydechowego. Vignale osadzono na standardowych 18-calowych, lub na opcjonalnych 19-calowych czy 20-calowych obręczach kół z lekkich stopów. Standard obejmuje m.in. fotele obszyte skórą Windsor i podgrzewaną, obszytą skórą, kierownicę

Usportowioną odmianę ST-Line zdradzają zderzaki i listwy boczne w innej stylistyce, przestylizowane zderzaki, tylnym dyfuzor i relingi dachowe wykończone w kolorze czarnym. Charakteru dodają ponadto tylny spojler, standardowe 18-calowe lub opcjonalne 19-calowe obręcze kół i podwójny sportowy wydech dodają sportowego charakteru. We wnętrzu ciemnej podsufitce towarzyszą fotele ST-Line z kontrastowymi czerwonymi przeszyciami, aluminiowe pedały, spłaszczona u dołu kierownica a także nakładki progowe.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-01-18

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Ford Kuga - najnowsze wcielenie popularnego modelu, teraz dostępne jako hybryda plug-in2021-09-02Ford Kuga w wersji hybrydowej2020-11-18Całkiem nowy Ford Kuga2019-04-03Używane: Ford Kuga I2016-12-18Ford Kuga po liftingu2016-02-21Nowy Ford Kuga. Większy, a ceny niższe!2012-12-13

Ford Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KM - PODOBNE SAMOCHODY

DS DS7

DS DS7

1.6 E-Tense 225 KM hybryda2024SUVautomatprzedni
cena średnia 282 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen C5 Aircross

Citroen C5 Aircross

1.6 PureTech PHEV 225 KM hybryda2024SUVautomatprzedni
cena średnia 203 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota Highlander

Toyota Highlander

2.5 Hybrid 247 KM hybryda2024SUVautomat4x4
cena średnia 351 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai Tucson

Hyundai Tucson

1.6 T-GDI HEV 230 KM hybryda2024SUVautomatprzedni
cena średnia 197 000 zł
OCENY
Dostępność
Kia Sorento

Kia Sorento

1.6 T-GDI HEV 215 KM hybryda2024SUVautomatprzedni
cena średnia 261 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Tiguan

Volkswagen Tiguan

1.5 TSI eHybrid 204 KM hybryda2024SUVautomatprzedni
cena średnia 230 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford Kuga III Vignale 2.5 Plug-In Hybrid 225 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS