Jeszcze zanim Mustang Mach-E pojawi się w salonach, polscy dilerzy zebrali zamówienia na wszystkie przeznaczone dla Polski egzemplarze tego modelu. Teraz samochody trafiają do pierwszych polskich klientów.
Ford Mustang Mach-E
Większość zamówień to wersje z napędem na wszystkie koła i baterią o zwiększonej pojemności (88 kWh).
Mustang Mach-E nadal jest i będzie dostępny w ciągłej sprzedaży – Ford Polska otrzymał dodatkową pulę samochodów.
– Całkowicie elektryczny Ford Mustang Mach-E spotkał się w Polsce z ogromnym zainteresowaniem klientów i bardzo dobrym przyjęciem przez polskich dziennikarzy. Redaktorzy największych polskich mediów motoryzacyjnych nie mieli wątpliwości. To niezwykle przestronny SUV, który swoją atrakcyjną sylwetką przyciąga spojrzenia, ma bardzo bogate wyposażenie, świetnie wykonane wnętrze oraz jest jednym z najlepiej prowadzących się aut elektrycznych, oferującym zaskakująco daleki zasięg - powiedział Mariusz Jasiński, dyrektor komunikacji i public relations Ford Polska.
Jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży i zanim pierwsze egzemplarze trafiły do Polski, nabywców znalazły wszystkie przeznaczone na polski rynek samochody. 75% to zamówienia na wersję z napędem na wszystkie koła i baterią o zwiększonej pojemności 98 kWh. Klienci zdecydowanie postawili na żywiołowy kolor Lucid Red. Najwięcej zamówień zebrano w Warszawie i okolicach (łącznie 50 szt.), na Górnym Śląsku (26 szt.) i w Trójmieście (25 szt).
Ford Mustang Mach-E
– Mustang Mach-E jest dla Forda najważniejszą premierą ostatnich lat. Nie mam wątpliwości, że znalezienie nabywców na całą dostępną pulę 220 samochodów przed rozpoczęciem oficjalnej sprzedaży to ogromny sukces i cieszymy się, że zamówione egzemplarze trafiają już do klientów – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska. Mam też bardzo dobrą wiadomość dla wszystkich zainteresowanych tym samochodem! Otrzymaliśmy dodatkową pulę aut do sprzedaży w Polsce i miło nam poinformować, że Mustang Mach-E nadal jest i będzie dostępny w ciągłej sprzedaży – dodał Piotr Pawlak.
Sprzedażą Mustanga Mach-E zajmują się jedynie wyselekcjonowani dilerzy, którzy muszą spełniać podwyższone standardy w obszarach sprzedaży i serwisu. To między innymi: specjalna strefa ekspozycyjna w salonie, zewnętrzna ładowarka dla aut EV, a w przypadku serwisu dedykowane wyposażenie i narzędzia do naprawy samochodów zelektryfikowanych oraz wykwalifikowana kadra w zakresie obsługi aut elektrycznych.
Ford Mustang Mach-E dostępny jest lub będzie w wersjach z napędem na tył lub wszystkie koła, z silnikami o mocy 266, 290, 346 lub 480 KM (odmiana GT). Pojazd można wyposażyć w baterie o pojemności 68 lub 88 kWh. Większa bateria łączona jest z napędem na wszystkie koła i mocniejszymi silnikami, dzięki czemu wszystkie wersje dysponują zasięgiem przekraczającym 400 km.