Honda zaprezentowała model CR-V po liftingu. Odświeżony samochód zadebiutuje w marcu na salonie genewskim.
Honda CR-V po liftingu
Zmiany stylistyczne najbardziej widoczne są w przedniej części pojazdu, gdzie pojawiły się reflektory o nowym kształcie, płynnie przechodzące w nową osłonę chłodnicy. Całość uzupełnił nowy zderzak optycznie poszerzający i obniżający nadwozie.
Wnętrze zmieniło się niewiele. Największą zmianą są chromowane wstawki.
Zmiany stylistyczne to nie wszystko. Uzupełniły je nowości techniczne. Modernizacji poddano wysokoprężny silnik 1.6 i-DTEC, którego moc wzrosła do 160 KM, a moment obrotowy do 350 Nm.
Honda CR-V po liftingu. Nowa skrzynia 9-biegowa
W wersji z napędem wszystkich kół silnik ten może współpracować z manualną skrzynią sześciobiegową lub nowo opracowaną przekładnią automatyczną o dziewięciu biegach. Skrzynia ta zastępuje stosowaną do tej pory przekładnię pięciobiegową, a efektem jej zastosowania ma być m.in. obniżenie zużycia paliwa.
Honda CR-V z napędem tylko jednej osi wciąż będzie dostępna tylko z manualną przekładnią i silnikiem 1.6 i-DTEC o mocy 120 KM lub benzynową jednostką 2.0 i-VTEC o mocy 155 KM.
Honda CR-V po liftingu. Nowy system infotainment
Zmiany objęły również system infotainment. Po raz pierwszy w wersji europejskiej CR-V pojawił się system Honda Connect, który dodatkowo będzie stanowił wyposażenie standardowe wszystkich wersji. Jego sercem jest siedmiocalowy ekran dotykowy, który umożliwia dostęp do danych samochodu, pokazuje obraz z kamery cofania, umożliwia sterowanie systemem grającym czy połączenie z telefonem, również w technologii Mirror Link, która dubluje ekran telefonu na ekranie samochodowym.
Honda CR-V po liftingu oficjalnie zadebiutuje na salonie w Genewie w marcu. Wkrótce potem pierwsze samochody trafią do salonów.