Wersja N Line, charakteryzująca się typowym dla gamy N designem i elementami poprawiającymi osiągi, stanowi uzupełnienie gamy sportowych modeli N.
Hyundai Elantra N Line
Hyundai Elantra N Line napędzany jest przez benzynowy silnik 1.6 T-GDI współpracujący z sześciobiegową manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową przekładnią (DCT). Jednostka napędowa generuje 201 KM i 265 Nm momentu obrotowego. Inżynierowie Hyundaia wprowadzili kilka modernizacji mechanicznych w zawieszeniu Elantry, aby zwiększyć sztywność i przyczepność, a także zastosowali 18-calowe felgi aluminiowe, niezależne tylne zawieszenie wielowahaczowe i większe przednie tarcze hamulcowe.
Elementy wyposażenia, takie jak łopatki zmiany biegów i system wyboru trybów jazdy, zapewniają iście sportowe doznania za kierownicą. Elementy wystroju wnętrza, w tym obszyta skórą, perforowana kierownica z logo N, sportowe fotele N ze skórzaną tapicerką, dźwignia zmiany biegów z metalowymi akcentami i skórzanymi wstawkami oraz aluminiowe nakładki na pedały stanowią uzupełnienie sportowego designu nadwozia Elantry N Line.
Hyundai Elantra N Line
Kaskadowy grill Elantry nabiera bardziej agresywnego wyglądu dzięki znaczkowi złożonemu geometrycznemu wzorowi. Wloty powietrza w kształcie strzał w dolnej części przodu o sportowej stylistyce wspomagają aerodynamikę i chłodzenie silnika.
Listwy progowe wersji N Line i 18-calowe felgi aluminiowe podkreślają niską i szeroką sylwetkę sedana. Z boku dynamiczną linię nadwozia w stylu fastbacka podkreślają przypominające strzały przetłoczenia na panelach nadwozia, które sprawiają wrażenie ruchu do przodu. Czarne błyszczące listwy na nadkolach, lusterka boczne i listwy progowe nadają całości nowoczesnego wyrafinowania.
Profil Elantry N Line przechodzi w wyrzeźbiony tył, zaprojektowany w celu poprawy aerodynamiki i zaakcentowania niskiej i szerokiej sylwetki, dodatkowo podkreślonej poprzez poziome linie. Zintegrowany spojler, chromowane końcówki wydechu i tylny dyfuzor N Line również otrzymały sportowy styl.
Hyundai Elantra N Line
Przewidziano także szereg funkcji wspomagających kierowcę, bezpieczeństwa i wygody, w tym asystent unikania kolizji czołowych (FCA), asystent utrzymania pasa ruchu (LKA), asystent podążania na pasie ruchu (LFA), asystent świateł drogowych (HBA), system monitorujący poziom koncentracji uwagi kierowcy (DAW) i aktywny system monitorowania martwego pola (BCA) z asystentem unikania kolizji z tyłu (RCCA). Ponadto właściciele modelu Elantra N Line otrzymają cyfrowy klucz Hyundai oraz bezprzewodową łączność z Android Auto i Apple Car Play.
Po wprowadzeniu na rynek nowej Elantry N Line, Hyundai planuje wprowadzenie modelu Sonata N Line z benzynowym silnikiem 2.5 T-GDI GDI w 2020 roku.
Kolejną nowością, która pojawi się jeszcze w tym roku będzie Elantra Hybrid. Ten samochód ma trafić do sprzedaży w Korei w trzecim kwartale 2020 roku, a wkrótce potem na innych światowych rynkach. Nowa Elantra Hybrid pojawia się po 11 latach premiery modelu Elantra LPI Hybrid. Zaprezentowany w 2009 model roku model był pierwszym seryjnie produkowanym samochodem hybrydowym przystosowanym do pracy na skroplonym gazie naftowym (LPG).
Elantra Hybrid jest wyposażona w czterocylindrowy silnik GDI pracujący w cyklu Atkinsona o pojemności 1,6 litra. Silnik elektryczny z magnesami trwałymi o mocy 32 kW, zasilany jest akumulatorem litowo-jonowo-polimerowym o pojemności 1,32 kWh, umieszczonym pod tylnymi siedzeniami.
Silnik 1.6 GDI w połączeniu z silnikiem elektrycznym w Elantrze Hybrid zapewnia łączną moc 141 KM i moment obrotowy do 265 Nm.