Hyundai i10 przeszedł lifting. Co zmeniło się w tym małym, miejskim samochodzie?
Hyundai i10 po liftingu
Zmiany skupiły się głównie na przedniej części nadwozia. Wewnętrzna część reflektorów oraz przednia i tylna sygnatura LED zostały przeprojektowane. Przednie światła LED do jazdy dziennej (DRL) zostały zintegrowane ze sportową, szeroką przednią osłoną chłodnicy, która ma nowy wzór podobny do struktury plastra miodu.
Dodatkowo tylne światła LED układają się teraz w literę "H" na poziomej linii tylnej klapy. Auto można wyposażyć w nowy wzór felg a gama lakierów poszerzyła się o dwa kolory.
Hyundai i10 N Line po liftingu
We wnętrzu pojawiło się niebieskie oświetlenie nastrojowe. Nowością jest pakiet kolorystyczny Purple, który obejmuje siedzenia z tkaniny ze wzorem w szkocką kratę z pionowymi fioletowymi liniami, a także fioletowe przeszycia i akcenty wokół nawiewów klimatyzacji.
Hyundaia i10 N Line wyróżniają elementy stylistyczne inspirowane sportami motorowymi, w tym specjalnie zaprojektowane zderzaki, wstawki i czerwone akcenty. Oparcia siedzeń są obszyte czerwoną nicią, a model jest wyposażony w 16-calowe felgi aluminiowe z nowym wzorem.
Hyundai i10 po liftingu
Nowe technologie zastosowane w Hyundai i10 obejmują standardowy 4,2-calowy cyfrowy zestaw wskaźników, porty USB typu C z przodu i z tyłu, system ratunkowy eCall drugiej generacji oparty na sieci 4G oraz aktualizacje map w trybie Over The Air (OTA).
Samochód w dalszym ciągu dostępny będzie z opcjonalnym 8-calowym wyświetlaczem systemu multimediów oraz nawigacji, Apple CarPlay i Android Auto, bezprzewodową ładowarką oraz najnowszą aktualizacją telematyki Bluelink.
Hyundai i10 N Line po liftingu
Hyundai i10 po lifting jest standardowo wyposażony w poszerzzony pakiet funkcji bezpieczeństwa Hyundai Smart Sense. Asystent unikania kolizji czołowych (FCA) wykrywa również rowerzystów. Asystent podążania na pasie ruchu (LFA) wykorzystuje układ kierowniczy, aby pomóc utrzymać się na aktualnym pasie ruchu. Funkcja monitorowania tylnej kanapy (ROA) przypomina kierowcy za pomocą komunikatu w zestawie wskaźników, jeśli tylne drzwi zostały otwarte przed podróżą – aby zapobiec pozostawieniu kogokolwiek lub czegokolwiek na tylnym siedzeniu.
Rozpoczęcie produkcji Hyundaia i10 po liftingu nastąpi w kwietniu. Samochód powstaje w fabryce Hyundaia w Izmit w Turcji. Pierwsze egzemplarze wyjedą na europejskie drogi w drugiej połowie roku 2023 roku.