Hyundai opublikował ceny modelu i10 po liftingu. Są one wyraźnie wyższe niż wcześniej, plusem jest bogatsze wyposażenie.
Hyundai i10
Hyundai i10 po liftingu został zaprezentowany pod koniec lutego. Zmiany skupiły się głównie na przedniej części nadwozia. Wewnętrzna część reflektorów oraz przednia i tylna sygnatura LED zostały przeprojektowane. Przednie światła LED do jazdy dziennej (DRL) zostały zintegrowane ze sportową, szeroką przednią osłoną chłodnicy, która ma nowy wzór podobny do struktury plastra miodu.
Dodatkowo tylne światła LED układają się teraz w literę "H" na poziomej linii tylnej klapy. Auto można wyposażyć w nowy wzór felg a gama lakierów poszerzyła się o dwa kolory. Hyundai i10 N Line po liftingu We wnętrzu pojawiło się niebieskie oświetlenie nastrojowe. Nowością jest pakiet kolorystyczny Purple, który obejmuje siedzenia z tkaniny ze wzorem w szkocką kratę z pionowymi fioletowymi liniami, a także fioletowe przeszycia i akcenty wokół nawiewów klimatyzacji.
Hyundai i10 N
Hyundai i10 po liftingu jest standardowo wyposażony w poszerzony pakiet funkcji bezpieczeństwa Hyundai Smart Sense. Asystent unikania kolizji czołowych (FCA) wykrywa również rowerzystów. Asystent podążania na pasie ruchu (LFA) wykorzystuje układ kierowniczy, aby pomóc utrzymać się na aktualnym pasie ruchu.
Wyposażenie seryjne obejmuje rónież (co jest nowością) system multimedialny z 8-calowym ekranem dotykowym, bezprzewodową łącznością Apple Car Play i Android Auto, a także zupełnie nowe cyfrowe zegary z 4,2-calowym kolorowym wyświetlaczem.
Hyundai i10
Gama silnikowa i10 po liftingu składa się z 67-konnego silnika 1.0 MPi oraz 1.2 MPi o mocy 84 KM (opcjonalnie ze skrzynią zautomatyzowaną).
Usportowiona wersja N Line otrzymała z kolei silnik 1.0 T-GDI o mocy 100 KM.
A jak kształtują się ceny?
Hyundai i10
Bazowa wersja Pure oferowana jest z silnikiem o pojemności 1 litra oraz manualną skrzynią biegów od 67 000 zł. Samochód posiada klimatyzację manualną, tempomat z ogranicznikiem prędkości, skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów, centralny zamek i immobilizer i światła do jazdy dziennej.
Wersja Modern dostępna od 70 400 zł posiada dodatkowo automatyczną klimatyzację, czujniki parkowania i elektrycznie sterowane tylne szyby. Wersja Modern z silnikiem 1.2 MPI i skrzynią manualną została wyceniona na 73 000 zł, a ze skrzynią zautomatyzowaną - na 77 000 zł.
Wersja Smart oferowana jest jedynie z silnikiem 1.2 MPi i kosztuje 81 500 zł w wariancie z manualną skrzynią biegów lub 85 500 zł ze skrzynią zautomatyzowaną. Wyposażenie obejmuje dodatkowo reflektory halogenowe z funkcją statycznego doświetlania zakrętów, tylne światła LED, bezkluczykowy dostęp, elektrycznie składane lusterka boczne, chromowane klamki zewnętrzne oraz podgrzewaną kierownice.
Topowa wersja N Line oferowana jest z silnikiem 1.2 MPI już od 82 500 zł w wersji ze skrzynią manualną, natomiast koszt auta z silnikiem 1.0 T-GDI (100 KM) to 86 900 zł.
Dealerzy Hyundaja przyjmują już zamówienia na odświeżonego i10. Pierwsze samochody trafią do salonów przed wakacjami.