chceauto.pl
x

Hyundai i30 II FL 1.6 CRDi 136 KM

Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2016
Średnia cena
43 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1582 cm3
Silnik
diesel
Waga
1313 kg
Ładowność
607 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
136 KM
0-100 km/h
10.5 s.
V max
194 km/h
Zasięg
760 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł
Zbiornik paliwa
53 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
195/65 R15
205/55 R16
225/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
528 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Hyundai i30 II FL 1.6 CRDi 136 KM

Hyundai i30

Hyundai i30 to jeden z modeli, które ugruntowały pozycję koreańskiego producenta na rynku europejskim. Model ten debiutował w 2007 roku, początkowo importowano go z Korei, ale w 2009 roku uruchomiono produkcję w Czechach. Rok później i30 został poddany liftingowi.

W 2012 roku weszła do salonów druga generacja Hyundaia i30. W 2014 roku auto przeszło deliktany lifting. W sprzedaży pojawiła się wówczas usportowiona wersja Turbo.



Hyundai i30 II FL

Druga generacja Hyundaia i30 zadebiutowała na salonie we Frnakfurcie we wrześniu 2011 roku. Na początku roku następnego pierwsze samochody trafiły do salonów, równocześnie na salonie w Genewie pokazano odmianę kombi. Jesienią 2012 roku w Paryżu Koreańczycy zaprezentowali z kolei i30 II w wersji trzydrzwiowej (sprzedaż rozpoczęła się w 2013 roku).

Nadwozie nowego pięciodrzwiowego Hyundaia i30 ma 430 cm długości, 178 cm szerokości i 147 cm wysokości. Rozstaw osi to 265 cm. Pojemność bagażnika wynosi 378 litrów. I30 Wagon, czyli kombi jest aż o 185 mm dłuższe niż hatchback. Dzięki temu znacznie wzrosła pojemność bagażnika, która wynosi 528 litrów.

Z kolei wersja trzydrzwiowa otrzymała bardziej dynamiczną stylizację, przez co dość znacznie odbiega wyglądem od 5-drzwiowego hatchbacka i kombi.

W 2014 roku auto przeszło deliktany lifting. Wraz z nim w ofercie pojawił się usportowiony model i30 Turbo. Samochód wyróżnia się pakietem dodatkowego ospoilerowania, podwójnym zakończeniem układu wydechowego, nowymi, zintegorowanymi ze światłami dziennymi LED, bi-ksenonowymi reflektorami i aluminiowymi felgami w rozmiarze 18-cali.

Oprócz aluminiowych nakładek na pedały i nowego zestawu wskaźników z przodu zamontowano sportowe fotele - nad głowami pasażerów pojawiła się czarna podsufitka. Źródłem napędu jest znany z Kie Cee'd GT benzynowy silnik 1,6 l T-GDI. Wyposażona w turbosprężarkę i bezpośredni wtrysk paliwa jednostka rozwija moc 186 KM (o 18 mniej niż Kia) i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 265 Nm. To wystarcza, by Hyundai i30 Turbo przyspieszał do 100 km/h w 8 sekund i rozpędzał się do prędkości maksymalnej 219 km/h.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2016-01-04

Wersje

ROCZNIKI

Hyundai i30 po liftingu2024-04-04TEST: Hyundai i30 N Line - ile w nim sportu?2023-06-23Nowy Hyundai i30 z Czech2020-05-20Hyundai i30 po liftingu. Polskie ceny2020-03-26Hyundai i30 po liftingu2020-03-02Hyundai i30 po liftingu. Pierwsze zdjęcia2020-02-12

Hyundai i30 II FL 1.6 CRDi 136 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Opel Astra

Opel Astra

1.6 CDTI 136 KM diesel2016kombiręcznaprzedni
cena średnia 41 000 zł
OCENY
Dostępność
Kia Ceed

Kia Ceed

1.6 CRDi 136 KM diesel2016kombiręcznaprzedni
cena średnia 42 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz CLA

Mercedes CLA

200d 136 KM diesel2016kombiręcznaprzedni
cena średnia 85 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Megane

Renault Megane

1.6 dCi 130 KM diesel2016kombiręcznaprzedni
cena średnia 46 000 zł
OCENY
Dostępność

Hyundai i30 II FL 1.6 CRDi 136 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS