chceauto.pl
x

Hyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KM

Hyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2019
Średnia cena
111 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
39.0 kWh
Waga
1535 kg
Ładowność
485 kg

OSIĄGI

Moc
136 KM
0-100 km/h
9.7 s.
V max
155 km/h
Zasięg
220 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Pojemność baterii
39 kWh
Koszt przejechania 100 km
45 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
215/55 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
B
Bagażnik
332 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Hyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Hyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KMHyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KMHyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KMHyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KMHyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KMHyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KMHyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KMHyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KMHyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KMHyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KMHyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KMHyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KM

Hyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KM

Hyundai Kona

Hyundai Kona to crossover segmentu B, produkowany od 2017 roku. W 2023 na rynek weszła II generacja.

Hyundai Kona I Electric

Samochód był dla Koreańczyków przełomową konstrukcją. Zbudowano go w oparciu o zupełnie nową płytę podłogową, która trafiła również do siostrzanej Kii Stonic.

Auto zwraca uwagę kaskadowym układem reflektorów, niezwykle smukłymi światłami głównymi czy niecodziennym – umieszczonym nad charakterystyczną dla Hyundaia osłoną chłodnicy – wąskim wlotem powietrza. Ciekawym zabiegiem są też plastikowe nakładki nadkoli przechodzące w zderzaki oraz – polakierowane na czarno – dach i tylna lotka.

Paleta silników obejmuje trzy i czterocylindrowe jednostki. W Europie cenniki otwierał 1,0 l T-GDI o mocy 120 KM (172 Nm w zakresie 1500-4000 obr./min) wyposażony w turbosprężarkę i bezpośredni wtrysk. Oferowane z napędem na przód i ręczną, sześciostopniową skrzynię biegów, auto przyspiesza do 100 km/h w 12 s i osiąga prędkość maksymalną 181 km/h.

Dla bardziej wymagających przewidziano czterocylindrowy 1,6 l T-GDI. Turbodoładowany motor osiąga 177 KM i rozwija 265 Nm (od 1500-4500 obr./min). W połączeniu z siedmiostopniową, dwusprzęgłową, zautomatyzowaną przekładnią daje to sprint do setki w 7,7 s i prędkość maksymalną 210 km/h. Oprócz tego mamy też znany z innych konstrukcji koreańskiej marki wysokoprężny 1,6 l CRDI.

Hyundai Kona sprzedawany był z napędem FWD lub 4x4. W podstawowych wersjach z tyłu znajdziemy belkę skrętną. Odmiany z napędem 4x4 wyposażone są w niezależne, wielowahaczowe zawieszenie tylnej osi.

O komfort dba m.in. dotykowy wyświetlacz o przekątnej 5, 7 lub 8 cali, cyfrowe radio DAB, czy – w topowych wersjach – wyświetlacz HUD. Nad bezpieczeństwem czuwają system Forward Collision-Avoidance Assist (automatyczne hamowanie przed przeszkodą), funkcja Lane Keep Assist (utrzymywanie pasa ruchu) czy ułatwiający cofanie system ostrzegania o pojazdach nadjeżdżających z boku.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-07-10

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Hyundai Kona II generacji. Cennik2023-07-22Hyundai Kona Electric. Dane techniczne2023-03-11Nowy Hyundai Kona. Kolejne informacje2023-01-19Hyundai Kona nowej generacji2022-12-20Hyundai Kona N na pierwszych zdjęciach2021-03-10Hyundai Kona N nadjeżdża!2021-01-12

Hyundai Kona I Electric 39.2 kWh 136 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS