chceauto.pl
x

Jaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KM

Jaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2023
Średnia cena
334 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1997 cm3
Silnik
Mild HybridCo to znaczy?
Waga
1952 kg
Ładowność
498 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
300 KM
0-100 km/h
6.9 s.
V max
241 km/h
Zasięg
520 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
13 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
83 zł
Zbiornik paliwa
67 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
245/45 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
C premium Co to znaczy?
Bagażnik
577 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
7000 km czyli po 5 miesiącach
Zużycie paliwa
15.6 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
41 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
7.6 s.
Prędkość maksymalna
219 km/h

Jaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Jaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KMJaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KM

Jaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KM

Jaguar E-PACE to 5-miejscowy, kompaktowy SUV. Karoseria o długości 4 395 mm charakteryzuje się krótkimi zwisami nadwozia. Przedni mierzy 882 mm, tylny 832 mm. Rozstaw osi to - typowe dla współczesnych kompaktów - niespełna 2,7 (2 681 mm). Auto może się jednak pochwalić niezwykle przestronnym bagażnikiem. Imponującą pojemność 577 litrów uzyskano dzięki zastosowaniu zaawansowanego układu zawieszenia tylnego Integral Link.

Nowy Jaguar E-PACE oferowany będzie z pakietami wyposażenia: S, SE oraz HSE. Oprócz nich pojawią się też odmiany „First Edition” oraz R-Dynamic. Ostatnia posiada m.in. sportowe profilowane fotele z poprawionym trzymaniem bocznym i kontrastowymi przeszyciami, wykonane ze szczotkowanej stali nierdzewnej nakładki na progi i pedały oraz obszytą skórą kierownicę z łopatki do zmiany biegów. Z zewnątrz wersję R-Dynamic poznamy po przednich światłach przeciwmgielnych umieszczono w czarnych, wykończonych na wysoki połysk obudowach. Podobne akcenty zastosowano także na wlocie powietrza, nakładce tylnego zderzaka i końcówkach rur układu wydechowego.

W momencie rynkowego debiutu nabywcy mieć będą do wyboru 5 jednostek napędowych - w tym trzy silniki wysokoprężne oraz dwa benzynowe. 2,0-litrowy silnik Ingenium Diesel jest dostępny w wersji o mocach 150, 180 oraz 240 KM, zaś dwie odmiany 2,0-litrowych jednostek benzynowych Ingenium oferują odpowiednio 249 oraz 300 KM. Topowa jednostka - 300-konny, turbodoładowany silnik benzynowy rozpędza Jaguar E-PACE od 0 do 100 km/h w 6,4 sekundy i pozwala na osiągnięcie ograniczonej elektronicznie prędkości maksymalnej 243 km/h. Podstawowy diesel o mocy 150 KM (w wersji FWD) oferuje sprint do 100 km/h w 10,1 s i prędkość maksymalną 199 km/h. W zależności od wersji samochody oferowane będą z sześciostopniową ręczną, lub dziewięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów.

Wszystkie wersje modelu E-PACE wyposażone będą m.in. w nowy multimedialny system, Touch Pro (z dotykowym wyświetlaczem przekątnej 10 cali), światła LED i kamera cofania, a także zaawansowane układy wspomagające, w tym system monitorowania poziomu zmęczenia kierowcy czy układ awaryjnego hamowania. E-PACE jest także dostępny z innowacyjnym kluczykiem Active Key, który może stanowić noszoną przez klienta na co dzień bransoletkę. Ma on postać wodo- i wstrząsoodpornej opaski na rękę ze zintegrowanym transponderem RFID. Dzięki niemu kierowca może zamknąć główny kluczyk wewnątrz samochodu, oddając się takim przyjemnościom jak bieganie, pływanie czy jazda na rowerze.


Ze względu na to, że brytyjskie fabryki osiągnęły już niemal swoje maksimum zdolności produkcyjnych, Jaguar Land Rover nawiązał współpracę ze firmą Magna Steyr, której siedziba mieści się w austriackim mieście Graz. Nowy E-PACE będzie pierwszym modelem produkowanym na mocy nowo zawartego porozumienia. W roku 2018 w tych samych zakładach rozpocznie się natomiast wytwarzanie Jaguara I-Pace z napędem elektrycznym.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2023-01-08

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Jaguar E-Pace po liftingu2020-11-02Jaguar E-Pace. Polskie ceny2017-08-23Jaguar E-PACE2017-07-14Jaguar kończy produkcję samochodów2024-11-21Jaguar E-Pace. Pierwsze zdjecia2017-06-21Euro NCAP. Rozbili aż 9 samochodów!2017-11-29

Jaguar E-Pace I FL P300 MHEV 300 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS