chceauto.pl
x

Jeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KM

Jeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2021
Średnia cena
102 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1332 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1505 kg
Ładowność
535 kg

OSIĄGI

Moc
150 KM
0-100 km/h
9.2 s.
V max
199 km/h
Zasięg
590 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9.3 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
60 zł
Zbiornik paliwa
55 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/60 R17
225/55 R18
235/45 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
438 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
10000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
11.2 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
29 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
10.1 s.
Prędkość maksymalna
181 km/h

Jeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Jeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KMJeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KMJeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KMJeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KMJeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KMJeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KMJeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KMJeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KMJeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KMJeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KM

Jeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KM

Jeep Compass

Jeep Compass to kompaktowy SUV, który po raz pierwszy pokazano w styczniu 2006 roku na salonie w Detroit. Kilka miesięcy później ruszyła produkcja seryjna.

Chociaż samochód nigdy nie okazał się spektakularnym sukcesem sprzedażowym, to przetrwał w produkcji aż 10 lat. Dopiero w połowie 2017 roku w salonach pojawiła się druga generacja tego modelu, którą skonstruowano już nie typowo po "amerykańsku", ale również tak, by trafić w gusta europejskiego odbiorcy.

Jeep Compass II FL

Europejska premiera nowego wcielenia Jeepa Compass odbyła się w czerwcu 2017 roku. Samochód może być napędzany silnikiem benzynowym lub jednym z dwóch wysokoprężnych w łącznie sześciu różnych wersjach układu przeniesienia napędu oraz na czterech różnych poziomach wyposażenia: Sport, Longitude, Limited oraz najbardziej terenowy Trailhawk. Dostępne są dwie skrzynie biegów: dziewięciobiegowa, automatyczna oraz sześciobiegowa, manualna oraz dwa systemy napędu 4x4 typu „full time" - Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low (z przełożeniem pełzającym). W każdym z nich w razie potrzeby 100 procent dostępnego momentu obrotowego może być dostarczone na każde z kół. Zarówno system napędu Jeep Active Drive, jak i Active Drive Low 4x4 są wyposażone w systemem zarządzania trakcją Jeep Selec-Terrain oferujący pięć trybów jazdy (tryby Auto, Snow - Śnieg, Sand - Piach i Mud - Błoto, a także tryb Rock - Skały w modelu wersji Trailhawk). Napęd tylnej osi w normalnych warunkach jazdy jest wyłączony, dzięki czemu samochód zużywa mniej paliwa. Gdy wymagana jest lepsza przyczepność, automatycznie aktywowany jest system napędu 4x4. Model Trailhawk ma podwyższony o 2,5 cm prześwit (22,9 cm), płyty osłonowe podwozia, czerwony tylny hak do holowania, unikalne, dedykowane przednie i tylne zderzaki zwiększające parametry terenowe, dzięki którym kąt natarcia wynosi 29,1 stopniu, kąt rampowy - 23,7 stopni, zaś kąty zejścia - 33, 1 stopni, a także 17-calowe obręcze kół z oponami do jazdy w terenie z agresywnym bieżnikiem. System zarządzania trakcją Selec-Terrain obejmuje Selec-Speed Control, zawierający systemu kontroli zjazdu (Hill Descent Control). W Europie oferta obejmuje jeden silnik benzynowy (w dwóch wersjach mocy) oraz dwa silniki Diesla. Bazowy silnik benzynowy to 1,4-litrowy MultiAir Turbo o mocy 140 KM (przy 5000 obr./min, moment obrotowy 230 Nm przy 1750 obr./min) dostępny w wersji z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów oraz napędem na przednie koła. Wyżej pozycjonowany jest 1,4-litrowy silnik MultiAir Turbo o mocy 170 KM (przy 5500 obr./min, moment obrotowy 250 Nm przy 2500 obr./min), który parowany jest z dziewięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów oraz napędem 4x4. Gama silników Diesla obejmuje 1,6-litrowy silnik MultiJet II o mocy 120 KM (przy 3750 obr./min, 320 Nm momentu obrotowego przy 1750 obr./min), w wersji z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów oraz napędem na przednie koła, a także 2,0-litrowy silnik MultiJet II o mocy 140 KM (przy 4000 obr./min, 350 Nm momentu obrotowego przy 1750 obr./min), wyposażony albo w dziewięciobiegową, automatyczną skrzynię biegów, albo w sześciobiegową, manualną skrzynię biegów oraz napędem 4x4.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2021-04-23

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Jeep Compass nowej generacji nadjeżdża2024-10-13Jeep Compass w wersjach Upland i High Altitude2023-04-20Jeep Compass po liftingu2021-04-07Jeep Compass w Portugalii2017-06-11Jeep Compass. II. Ceny2017-05-24Jeep Compass nowej generacji!2017-03-11

    Jeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Skoda Karoq

    Skoda Karoq

    1.5 TSI 150 KM benzyna2021SUVautomatprzedni
    cena średnia 99 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    SsangYong Korando

    SsangYong Korando

    1.5 T-Gdi 163 KM benzyna2021SUVautomatprzedni
    cena średnia 77 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Skoda Kodiaq

    Skoda Kodiaq

    1.5 TSI 150 KM benzyna2021SUVautomatprzedni
    cena średnia 123 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Cupra Formentor

    Cupra Formentor

    1.5 TSI 150 KM benzyna2021SUVautomatprzedni
    cena średnia 119 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Mercedes - Benz GLB

    Mercedes GLB

    200 163 KM benzyna2021SUVautomat4x4
    cena średnia 149 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Seat Ateca

    Seat Ateca

    1.5 TSI 150 KM benzyna2021SUVautomatprzedni
    cena średnia 96 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Jeep Compass II FL 1.3 GSE Turbo 150 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS