chceauto.pl
x

Jeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KM

Jeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2019
Średnia cena
77 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
1368 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1430 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
140 KM
0-100 km/h
9.8 s.
V max
195 km/h
Zasięg
580 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
56 zł
Zbiornik paliwa
51 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/65 R16
225/60 R17
225/55 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
772 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Jeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Jeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KMJeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KM

Jeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KM

Jeep Compass

Jeep Compass to kompaktowy SUV, który po raz pierwszy pokazano w styczniu 2006 roku na salonie w Detroit. Kilka miesięcy później ruszyła produkcja seryjna.

Chociaż samochód nigdy nie okazał się spektakularnym sukcesem sprzedażowym, to przetrwał w produkcji aż 10 lat. Dopiero w połowie 2017 roku w salonach pojawiła się druga generacja tego modelu, którą skonstruowano już nie typowo po "amerykańsku", ale również tak, by trafić w gusta europejskiego odbiorcy.

Jeep Compass II

Europejska premiera nowego wcielenia Jeepa Compass odbyła się w czerwcu 2017 roku. Samochód może być napędzany silnikiem benzynowym lub jednym z dwóch wysokoprężnych w łącznie sześciu różnych wersjach układu przeniesienia napędu oraz na czterech różnych poziomach wyposażenia: Sport, Longitude, Limited oraz najbardziej terenowy Trailhawk. Dostępne są dwie skrzynie biegów: dziewięciobiegowa, automatyczna oraz sześciobiegowa, manualna oraz dwa systemy napędu 4x4 typu „full time" - Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low (z przełożeniem pełzającym). W każdym z nich w razie potrzeby 100 procent dostępnego momentu obrotowego może być dostarczone na każde z kół. Zarówno system napędu Jeep Active Drive, jak i Active Drive Low 4x4 są wyposażone w systemem zarządzania trakcją Jeep Selec-Terrain oferujący pięć trybów jazdy (tryby Auto, Snow - Śnieg, Sand - Piach i Mud - Błoto, a także tryb Rock - Skały w modelu wersji Trailhawk). Napęd tylnej osi w normalnych warunkach jazdy jest wyłączony, dzięki czemu samochód zużywa mniej paliwa. Gdy wymagana jest lepsza przyczepność, automatycznie aktywowany jest system napędu 4x4. Model Trailhawk ma podwyższony o 2,5 cm prześwit (22,9 cm), płyty osłonowe podwozia, czerwony tylny hak do holowania, unikalne, dedykowane przednie i tylne zderzaki zwiększające parametry terenowe, dzięki którym kąt natarcia wynosi 29,1 stopniu, kąt rampowy - 23,7 stopni, zaś kąty zejścia - 33, 1 stopni, a także 17-calowe obręcze kół z oponami do jazdy w terenie z agresywnym bieżnikiem. System zarządzania trakcją Selec-Terrain obejmuje Selec-Speed Control, zawierający systemu kontroli zjazdu (Hill Descent Control). W Europie oferta obejmuje jeden silnik benzynowy (w dwóch wersjach mocy) oraz dwa silniki Diesla. Bazowy silnik benzynowy to 1,4-litrowy MultiAir Turbo o mocy 140 KM (przy 5000 obr./min, moment obrotowy 230 Nm przy 1750 obr./min) dostępny w wersji z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów oraz napędem na przednie koła. Wyżej pozycjonowany jest 1,4-litrowy silnik MultiAir Turbo o mocy 170 KM (przy 5500 obr./min, moment obrotowy 250 Nm przy 2500 obr./min), który parowany jest z dziewięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów oraz napędem 4x4. Gama silników Diesla obejmuje 1,6-litrowy silnik MultiJet II o mocy 120 KM (przy 3750 obr./min, 320 Nm momentu obrotowego przy 1750 obr./min), w wersji z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów oraz napędem na przednie koła, a także 2,0-litrowy silnik MultiJet II o mocy 140 KM (przy 4000 obr./min, 350 Nm momentu obrotowego przy 1750 obr./min), wyposażony albo w dziewięciobiegową, automatyczną skrzynię biegów, albo w sześciobiegową, manualną skrzynię biegów oraz napędem 4x4.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-01-08

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Jeep Compass nowej generacji nadjeżdża2024-10-13Jeep Compass w wersjach Upland i High Altitude2023-04-20Jeep Compass po liftingu2021-04-07Jeep Compass w Portugalii2017-06-11Jeep Compass. II. Ceny2017-05-24Jeep Compass nowej generacji!2017-03-11

Ogłoszenia

Jeep Compass

Jeep Compass

kujawsko-pomorskie

71 800 zł
Jeep Compass

Jeep Compass

lubelskie

70 000 zł
Jeep Compass

Jeep Compass

lubelskie

75 000 zł
Jeep Compass

Jeep Compass

kujawsko-pomorskie

75 000 zł

Jeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Tiguan

Volkswagen Tiguan

1.4 TSI 150 KM benzyna2019SUVręcznaprzedni
cena średnia 86 000 zł
OCENY
Dostępność
Subaru Forester

Subaru Forester

2.0 150 KM benzyna2019SUVręczna4x4
cena średnia 84 000 zł
OCENY
Dostępność
Suzuki Vitara

Suzuki Vitara

1.4 Boosterjet 140 KM benzyna2019SUVręcznaprzedni
cena średnia 60 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Tarraco

Seat Tarraco

1.5 TSI 150 KM benzyna2019SUVręcznaprzedni
cena średnia 86 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota RAV4

Toyota RAV4

2.0 Valvematic 152 KM benzyna2019SUVręczna4x4
cena średnia 106 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Ateca

Seat Ateca

1.4 TSI 150 KM benzyna2019SUVręcznaprzedni
cena średnia 71 000 zł
OCENY
Dostępność

Jeep Compass II 1.4 MultiAir 140 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS