chceauto.pl
x

Kia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KM

Kia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
82 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1995 cm3
Silnik
diesel
Waga
1587 kg
Ładowność
663 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
185 KM
0-100 km/h
9.5 s.
V max
205 km/h
Zasięg
710 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
56 zł
Zbiornik paliwa
62 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/60 R17
245/45 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
503 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Kia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Kia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KMKia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KM

Kia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KM

Kia Sportage

Kia Sportage to jeden z tych modeli, które zbudowały obecną pozycję koreańskiej marki. Samochód produkowany jest "od zawsze", był to jeden z pierwszych modeli, którymi Kia rozpoczęła podbój rynku europejskiego.

Z biegiem lat Sportage zmieniał charakter. O ile pierwsza generacja była zbudowana na ramie i dzielnie sprawowała się w terenie, o tyle Sportage II był już klasycznym SUV-em z nadwoziem samonośnym. Natomiast trzecia generacja to już klasyczny crossover, którym nie powinno się zjeżdżać z asfaltu.



Kia Sportage IV

Kia Sportage IV generacji debiutowała jesienią 2015 roku na salonie we Frankfurcie, a w salonach pojawił się na początku 2016 roku.

W porównaniu do poprzednika samochód urósł - jest o 4 cm dłuższy, co oznacza, że ma 4,48 m długości. O 3 cm zwiększono rozstaw osi (do 2,67 m), co przełożyło się na obszerniejsze wnętrze. Udało się również powiększyć bagażnik, jego pojemność wzrosła z 465 do 503 litrów.

Wyposażenie samochodu obejmuje m.in. osiem poduszek powietrznych oraz - w zależności od wersji - szereg systemów bezpieczeństwa, np. układ automatycznego hamowania, asystenta pasa ruchu, automatycznego wyłączania świateł drogowych, monitorowania martwego kąta, czy rozpoznawania znaków. Oczywiście zabraknąć nie mogło systemu infotainment z 7- lub 8-calowym ekranem dotykowym.

Nowością w gamie Sportage jest wersja GT. Samochód posiada sportowe dodatki (nakładki na progi, ozdobną końcówkę rury wydechowej, 19-calowe koła itp), a jego źródłem mocy może być wyłącznie silnik 1.6 T-GDI.

W połowie 2018 roku pokazano Sportage po liftingu. Największą nowością jest wprowadzenie wersji hybrydowej. Zespół napędowy typu "mild hybrid" składa się z wysokoprężnej jednostki napędowej oraz silnika elektrycznego o napięciu 48 V. Nowy zespół napędowy jest oznaczony jako EcoDynamics+.

Dotychczas montowany w Sportage silnik CRDi o pojemności 1,7 l (z bezpośrednim wtryskiem typu common-rail) został zastąpiony przez nową, 1,6-litrową jednostkę napędową z rodziny "U3", która występuje w dwóch wariantach mocy – 115 KM i 136 KM. W mocniejszej wersji Sportage jest dostępny z napędem na cztery koła i 7-biegową przekładnią z dwoma sprzęgłami.

Zmiany w stylistyce nadwozia Sportage obejmują nowe zderzaki z przodu i z tyłu, nowe przednie i tylne światła oraz nowe 16-, 17- i 19-calowe obręcze kół z lekkich stopów.

Kia Sportage IV produkowana jest w słowackiej fabryce Kii w Żylinie.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-05-30

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Nowa Kia Sportage. Polskie ceny2021-11-29Europejska Kia Sportage oficjalnie2021-09-01Nowa Kia Sportage. Pierwsze szkice2021-08-26Kia Sportage nowej generacji!2021-06-09Kia Sportage znalazła 5 mln nabywców2018-03-20Nowa Kia Sportage już w produkcji2015-12-30

Kia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Land Rover Range Rover Evoque

Land Rover Range Rover Evoque

2.0 TD4 180 KM diesel2018crossoverręczna4x4
cena średnia 151 000 zł
OCENY
Dostępność

Kia Sportage IV 2.0 CRDI 185 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS