Land Rover Discovery sport doczekał się liftingu. Przy okazji wprowadzono też kilka istotnych zmian w konfiguracji modelu.
Land Rover Discovery Sport
Auto po kuracji odmładzającej poznamy głównie po przednim zderzaku, z którego zniknęły diodowe światła do jazdy dziennej. Nowy model ma więc „czyste” wloty powietrza bez segmentów dzielonych światłami DRL. Same światła do jazdy dziennej one teraz integralną część reflektorów głównych. Same reflektory mają nieco inne kształty – zrezygnowano m.in. z okrągłych pierścieni. W ofercie pojawiły się ponadto nowe wzory aluminiowych obręczy w rozmiarach od 18 do 21 cali.
Land Rover Discovery Sport
W kabinie pojawił się m.in. nowy lewarek wybieraka zmiany biegów i dotykowy ekran systemu Touch Pro o przekątnej 10-cali. Wkomponowano go w górną część konsoli centralnej, której stanowi integralną cześć. Oprócz tego inne są też materiały wykończeniowe czy – cyfrowy – zestaw wskaźników. Można się też zdecydować na znany z Range Rovera Evoque system ClearSight Ground View ułatwiający manewrowanie w terenie (zestaw kamer pokazujących co dzieje się pod pojazdem).
Land Rover Discovery Sport
Sporo zmian zaszło też w ofercie jednostek napędowych. Wszystkie modele za wyjątkiem podstawowego diesla oferowane są teraz z dziewięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów i napędem na obie osie. Mają również układ typu mild hybrid wykorzystujący alternator z funkcją rozrusznika i pracującą pod napięciem 48-voltów instalację elektryczną.
Tylko najsłabsza wersja wysokoprężna – D150 – oferowana jest z ręczną, sześciostopniową przekładnią i napędem na przód. Chętni na podstawowego diesla w odmianie 4x4 muszą się teraz zdecydować na przekładnię automatyczną.