chceauto.pl
x

Mazda CX-7 I 2.3 Turbo DISI 260 KM

Mazda CX-7 I 2.3 Turbo DISI 260 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2010
Średnia cena
33 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2261 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
260 KM
0-100 km/h
8 s.
V max
210 km/h

KOSZTY

Spalanie
10.2 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
65 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
455 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Mazda CX-7 I 2.3 Turbo DISI 260 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda CX-7 I 2.3 Turbo DISI 260 KMMazda CX-7 I 2.3 Turbo DISI 260 KMMazda CX-7 I 2.3 Turbo DISI 260 KMMazda CX-7 I 2.3 Turbo DISI 260 KM

Mazda CX-7 I 2.3 Turbo DISI 260 KM

Mazda CX-7 to średniej wielkości crossover, który zadebiutował w 2006 roku, a od 2007 roku dostępny był w Europie. Samochód zbudowano na płycie podłogowej Mazdy6, przednie zawieszenie przejęto z Mazdy MPV, a tylne - z Mazdy5.

Początkowo samochód ten był sprzedawany wyłącznie z dużym, doładowanym benzynowym silnikiem o pojemności 2,3 l i mocy 260 KM, przez co w Europie nie cieszył się wielką popularnością. W 2009 roku oferta została poszerzona o jednostkę wysokoprężną (2.2 l, 173 KM), co poprawiło statystyki sprzedaży.

Mimo podwyższonego nadwozia i napędu 4x4 samochód nie jest przystosowany do jazdy w terenie. Jego zawieszenie zostało zestrojone sztywno, przez co znacznie lepiej sprawdza się na asfalcie.

Mazda CX-7 należy do samochodów bezawaryjnych. Trzeba jednak wziąć pod uwagę wysokie koszty eksploatacji (wysokie zużycie paliwa przez silnik benzynowy), zdarzają się również problemy ze sprzęgłem (przypalenia), które nie do końca radzi sobie z wysoką mocą.

Produkcja Mazdy CX-7 została zakończona w 2012 roku, gdy sprzedaż nowych egzemplarzy uległa załamaniu na skutek wprowadzenia do salonów niewiele mniejszej, a znacznie nowocześniejszej i tańszej Mazdy CX-5.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2012-08-25

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Mazda CX-8. Godny następca CX-72017-09-15To już koniec Mazdy CX-72012-08-24Mazda powalczy z Nissanem i Mitsubishi?2012-07-05Mazda w Polsce ma już 4 lata2012-06-04

Mazda CX-7 I 2.3 Turbo DISI 260 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Dodge Nitro

Dodge Nitro

4.0 260 KM benzyna2010SUVautomat4x4
cena średnia 40 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q7

Audi Q7

3.6 280 KM benzyna2010SUVautomat4x4
cena średnia 57 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo XC60

Volvo XC60

2.0 T5 240 KM benzyna2010SUVautomat4x4
cena średnia 49 000 zł
OCENY
Dostępność
Nissan Murano

Nissan Murano

3.5 252 KM benzyna2010SUVautomatprzedni
cena średnia 60 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz M-klasa

Mercedes M-klasa

350 272 KM benzyna2010SUVautomat4x4
cena średnia 60 000 zł
OCENY
Dostępność
Lexus GX

Lexus GX

470 263 KM benzyna2010SUVautomat4x4
cena średnia 90 000 zł
OCENY
Dostępność

Mazda CX-7 I 2.3 Turbo DISI 260 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS