Mercedes aktualizuje paletę modelu AMG GLC 63 - najszybszego suva na Nurburgringu. Co dokładnie zmieniło się w modelu z Affalterbach?
Zmiany są raczej kosmetyczne. Obejmują np.: nowy design przednich i tylnych lamp oraz nowe, opcjonalne, 21-calowe obręcze kół z lekkich stopów (standard: 19 cali). Inne są też podwójne końcówki wydechu o trapezowym kształcie i średnicy 90 mm.
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ po liftingu
w kabinie pojawiła się najnowsza wersja systemu multimedialnegi MBUX ze specjalnymi funkcjami i "widokami AMG", dotykowym ekranem, inteligentną obsługą głosową i opcjonalnym asystentem wnętrza, który pozwala sterować funkcjami z zakresu multimediów i komfortu za pomocą gestów. W ramach aktualizacji na liście opcji (standard w modelach S) pojawiła się też nowa kierownica AMG z panelami dotykowymi i przyciskami z możliwością przypisania samodzielnie wybranych funkcji czy opcjonalne fotele AMG Performance z wbudowanymi poduszkami pneumatycznymi.
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ po liftingu
Przypominamy, że Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ napędzany jest 4-litrowym silnikiem AMG V8 biturbo. Klienci mają do wyboru odmianę podstawową lub wzmocnioną (wersja S). Pierwsza generuje 476 KM i 650 Nm. Druga - 510 KM i 650 lub 700 Nm.
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ po liftingu
GLC 63 4MATIC+ przyspiesza od 0 do 100 km/h w równe 4 sekundy, a wariant S – w 3,8 s. Prędkość maksymalna podstawowego modelu wynosi 250 km/h (ograniczona elektronicznie - z pakietem kierowcy AMG: 270 km/h). Modele sygnowane literką S rozpędzają się do 280 km/h.
Standard obejmuje m.in.: 9-biegową przekładnię AMG SPEEDSHIFT MCT 9G z mokrym sprzęgłem startowym i napęd na obie osie AMG Performance 4MATIC+ z całkowicie zmiennym rozdziałem momentu obrotowego i elektronicznie sterowaną blokadą (międzyosiowego) mechanizmu różnicowego.
Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ jest obecnie najszybszym SUV-em świata na północnej pętli toru Nürburgring – jego czas okrążenia wynosi 7:49,369 min.
Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ po liftingu - GALERIA ZDJĘĆ