chceauto.pl
x

Mercedes - Benz EQC N293 400 408 KM

Mercedes - Benz EQC N293 400 408 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2020
Średnia cena
235 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
bezstopniowa
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
80.0 kWh
Waga
2420 kg
Ładowność
520 kg

OSIĄGI

Moc
408 KM
0-100 km/h
5.1 s.
V max
180 km/h
Zasięg
320 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Pojemność baterii
80 kWh
Koszt przejechania 100 km
63 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R19
255/50 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
500 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Mercedes - Benz EQC N293 400 408 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KMMercedes - Benz EQC N293 400 408 KM

Mercedes - Benz EQC N293 400 408 KM

Model EQC to pierwszy z zapowiadanych od dłuższego czasu elektrycznych modeli Mercedesa. Auto ma 476 cm długości, 188 szerokości i 162 cm wysokości, przy rozstawie osi 287 cm. Dzięki umieszczeniu elementów napędu w podłodze i pod tylną kanapą, pojemność bagażnika wynosi około 500 litrów.

Samochód waży 2425 kg, w tym waga baterii to 650 kg. Właśnie z tego powodu ładowność pojazdu wynosi tylko 500 kg. Najciekawszy w EQC jest układ napędowy. Składa się on z dwóch silników oraz zespołu akumulatorów. Silniki umieszczono przy osiach, przedni odpowiada za napędzanie pojazdu przy niskich i średnich obciążeniach, natomiast tylny dodaje potężny zastrzyk mocy podczas mocnego przyśpieszania.

Sumaryczna moc obu silników to aż 300 kw (408 KM), zaś moment obrotowy wynosi 765 Nm. Dzięki temu ciężki samochód rozpędza się do 100 km/h w 5,1 s! Prędkość maksymalna została ograniczona do 180 km/h. Akumulatory litowo-jonowe umieszczono pod tylną kanapą. Ich pojemność to 80 kWh. Ma to gwarantować zasięg nawet 450 km. Jest to jednak wartość teoretyczna, wyliczona wg starej normy pomiaru zużycia paliwa, czyli NEDC. Można się spodziewać, że EQC będzie w stanie przejechać bez ładowania około 300 km.

Każdy samochód jest wyposażony w chłodzoną cieczą pokładową ładowarkę (OBC) o mocy 7,4 kW. Za jej pośrednictwem samochód możemy podłączyć zarówno do domowej sieci, jak i stacji szybkiego ładowania. W tym drugim przypadku możliwe jest naładowanie baterii z 10 do 80 proc. w 40 minut.

Mercedes EQC może pracować w jednym z kilku trybów: Comfort, Eco, Max Range, Sport oraz tryb Individual. Wpływają one na osiągi pojazdu oraz zasięg. Kierowca ma również możliwość wyboru intensywności procesu rekuperacji, co robi się za pomocą łopatek za kierownicą. W skrócie chodzi o to, z jaką siłą samochód hamuje po odpuszczeniu gazu, ładując jednocześnie baterie (im mocniej auto zwalnia, tym więcej energii trafia do akumulatorów). Przy maksymalnej rekuperacji Mercedesem EQC steruje się właściwie tylko pedałem gazu, siła hamowania po jego puszczeniu jest tak duża, że nie trzeba używać hamulców.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-01-11

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Mercedes EQC w polskich salonach2019-05-16Mercedes EQC. Pierwszy elektryczny!2018-09-04Ruszyła produkcja Mercedesa EQC2019-05-10Euro NCAP. Świetne wiadomości dla nabywców!2019-09-04

    Ogłoszenia

    Mercedes - Benz EQC

    Mercedes EQC

    mazowieckie

    164 900 zł
    Mercedes - Benz EQC

    Mercedes EQC

    łódzkie

    190 500 zł

    Mercedes - Benz EQC N293 400 408 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Jaguar I-Pace

    Jaguar I-Pace

    EV400 400 KM elektryczny2020SUVbezstopniowa4x4
    cena średnia 261 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Audi E-Tron

    Audi E-Tron

    55 408 KM elektryczny2020SUVbezstopniowa4x4
    cena średnia 244 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Mercedes - Benz EQC N293 400 408 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS