Nissan Pulsar 1.5 dCi 110 KM
Nissan Pulsar stanowi powrót japońskiej firmy do segmentu kompaktowego, model ten kontynuuje tradycje Almery i Tiddy. Auto zadebiutowało oficjalnie jesienią 2014 roku na salonie paryskim i wkrótce potem trafiło do salonów.
Pulsar to klasyczny pięciodrzwiowy hatchback, którego nadwozie ma niespełna 439 cm długości. Na uwagę zasługuje duży rozstaw osi. 270 cm to - wg samego Nissana - najwyższa wielkość w segmencie kompaktów (rozstaw osi Golfa jest o 6 cm krótszy). To przekłada się na ilość miejsca dla pasażerów.
Stylistycznie nadwozie Pulsara nawiązuje do innych nowych modeli Nissana, czyli Qashqaia II i X-Traila.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-01-08