W polskich salonach Toyoty kupić już można najnowszą generację modelu Auris.
Samochód oficjalnie trafił do naszej sieci dealerskiej w piątek – 11. stycznia. W ten dzień dealerzy japońskiej marki zebrali niemal setkę zamówień na nowego Aurisa.
Toyota Auris Classic
Auris w nowej odsłonie kosztuje od 59 900 zł. Tyle zapłacić trzeba za podstawową wersję – life – z benzynowym silnikiem 1,4 l dual VVT-i o mocy 100 KM i ręczną, sześciostopniową skrzynią biegów. W standardzie otrzymujemy m.in. siedem poduszek powietrznych (w tym kolanową dla kierowcy) komputer pokładowy, elektrycznie sterowane przednie szyby i lusterka czy centralny zamek.
Klienci chcący zakupić auto wyposażone w klimatyzację muszą się jednak zdecydować na bogatszą – droższą o 3 tys. zł – wersję Active. 2 300 zł wynosi dopłata do metalizowanego lakieru.
Toyota Auris Classic
W salonach Toyoty wciąż kupić też można Aurisa poprzedniej generacji, który kosztuje obecnie od 52 900 zł. Wbrew pozorom auto nie będzie jednak sprzedawane do wyczerpania zapasów związanych ze zmianą rocznika. Pojazd pozostanie w ofercie aż do końca roku i otrzyma nową nazwę – Auris Classic.
Oferta powinna zainteresować nie tylko chcących kupić nowe auto klasy kompaktowej, ale też tych, którzy decydują się na dobrze wyposażone pojazdy segmentu B. Samochód może też przejąć część klientów, którzy do tej pory decydowali się na podstawową wersję Skody Octavii wycenioną na 55 700 zł.
Toyota Auris Classic
Na liście wyposażenia standardowego Auris Classic znalazły się m.in. klimatyzacja, radioodtwarzacz CD/MP3 z wyjściem AUX i USB, obszyta skórą, wielofunkcyjna kierownica czy elektrycznie regulowane (i składane) lusterka.
Model Classic oferowany będzie jednak wyłącznie z podstawowym, benzynowym silnikiem 1,4 l VVT-I o mocy 99 KM. Pięciodrzwiowy Auris Classic z tą jednostką napędową przyspiesza do 100 km/h w 13,1 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 175 km/h. Średnie rzeczywiste zużycie paliwa waha się w przedziale między 6 a 7 l./100 km.