Opel zebrał już 50 tys. zamówień na drugą generację Insignii. Przypomnijmy, że model ten debiutował w marcu na salonie genewskim, ale pierwsze egzemplarze pojawiły się w salonach na większości liczących się rynków dopiero pod koniec czerwca.
Opel Insignia
Co ciekawe, większość sprzedanych samochodów posiada bogate wyposażenie. Aż 86 proc. zamówionych Opli Insigniaposiada system infotainment Navi 900 IntelliLink. To najbardziej zaawansowany system z 8-calowym ekranem dotykowym i nawigacją z mapami całej Europy, a także możliwością integracji ze smartfonami.
Opel Insignia
70 proc. sprzedanych egzemplarzy Insignii posiada ergonomiczne fotele z masażem, podgrzewaniem, elektrycznym sterowaniem i wentylacją.
63 proc. nabywców Opla Insignia wybiera samochody wyposażone w system ledowego oświetlenia IntelliLux. W Insignii każdy reflektor składa się 32 segmentów LED (w Astrze jest tylko 16),a każdy segment może być indywidualnie przyciemniany.
Opel Insignia
Dzięki czemu możliwe jest precyzyjne dostosowanie strumienia świetlnego do sytuacji na drodze, a w rezultacie - możliwa jest jazda na światłach drogowych cały czas bez oślepiania innych uczestników ruchu - obszary, w których znajdują się inne samochody jest automatycznie zaciemniany.
Opel Insignia oferowany jest w dwóch wersjach nadwoziowych, jako liftback (Grand Sport) i kombi (Sport Tourer). Na początku sierpnia do oferty dołączyła uterenowiona Insignia Country Tourer, a w lipcu zaprezentowano wersję usportowioną, oznaczoną GSi.
Ta ostatnia napędzana jest najmocniejszymi silnikami w gamie Opla Insignia - benzynowym 2.0 Turbo o mocy 260 KM lub wysokoprężnym 2.0 CDTI o mocy 210 KM.