Chociaż Peugeot 3008 wygląda wciąż nowocześnie, to czas leci nieubłaganie i po czterech latach rynkowej kariery nadszedł czas na modernizację.
Peugeot 3008 po liftingu
Trzeba przyznać, że jest ona całkiem spora - 3008 jako pierwszy już istniejący model Peugeota otrzymał całkowicie nowy przód. Wcześniej ten styl mogliśmy zobaczyć tylko w nowo wprowadzonych modelach: 508, 208 i 2008.
Cechą charakterystyczną jest duża przednia atrapa z wzorem zachodzącym aż pod światła, a także pionowo umieszczony pasek świateł LED do jazdy dziennej, przypominający kły.
Peugeot 3008 po liftingu
Z tyłu zmiany są znacznie mniej radykalne. Zachowano typowy dla marki biegnący w poprzek samochodu pod tylną szybą czarny pas, w który wkomponowane są światła, przy czym otrzymały one inny wzór świetlny.
We wnętrzu nowością jest nowy system infotainment, który oparto na 10-calowym ekranie dotykowym. Umożliwia on m.in. integrację ze smartfonami za pomocą interfejsów Android Auto i Apple CarPlay.
Peugeot 3008 po liftingu
Przekonfigurowano również cyfrowe zegary, prezentowane na ekranie o przekątnej 12,3 cala. Ponadto samochody z automatyczną przekładnią będą standardowo wyposażone w selektor trybu jazdy. Nowością jest opcjonalny system Night Vision, czyli noktowizor z zasięgiem do 250 metrów.
Nie ma zmian w zakresie napędu. Gama silnikowa obejmuje trzycylindrowy silnik 1.2 PureTech o mocy 130 KM, 1.6 PureTech o mocy 180 KM oraz diesla 1.5 BlueHDI o mocy 130 KM.
Gamę uzupełnia wersja hybrydowa - z napędem na jedną oś o mocy 225 KM i na dwie osie o mocy 300 KM (za tylny napęd odpowiada drugi silnik elektryczny). Samochód standardowo jest ładowany z mocą 3,7 kW, opcjonalnie dostępna jest ładowarka 7,4 kW, która umożliwia naładowanie akumulatora w godzinę i 45 minut. Zasięg w trybie elektrycznym sięga 60 km.