chceauto.pl
x

Porsche Macan II 100 kWh 340 KM

Porsche Macan II 100 kWh 340 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
442 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
tylny
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
100.0 kWh
Waga
2300 kg
Ładowność
510 kg

OSIĄGI

Moc
340 KM
0-100 km/h
5.7 s.
V max
220 km/h
Zasięg
530 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
48 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R20
285/45 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
540 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Porsche Macan II 100 kWh 340 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Porsche Macan II 100 kWh 340 KMPorsche Macan II 100 kWh 340 KMPorsche Macan II 100 kWh 340 KMPorsche Macan II 100 kWh 340 KMPorsche Macan II 100 kWh 340 KMPorsche Macan II 100 kWh 340 KMPorsche Macan II 100 kWh 340 KMPorsche Macan II 100 kWh 340 KMPorsche Macan II 100 kWh 340 KM

Porsche Macan II 100 kWh 340 KM

Porsche Macan

Porsche Macan to kompaktowy SUV, z segmentu D. Mniejszy brat modelu Cayenne, produkowany od 2014 roku. W 2024 Porsche wprowadziło drugą generację modelu, która posiada silniki tylko elektryczne.


Porsche Macan II

Porsche Macan II mierzy 4784 mm długości, 1938 mm szerokości i 1622 mm wysokości. Samochód posiada koła o średnicy do 22 cali. Rozstaw osi zwiększony do 2893 mm – o 86 mm większy niż w poprzedniku – równoważą krótkie nawisy z przodu i z tyłu. Reflektory podzielono na dwie części: spłaszczone górne jednostki świetlne z czteropunktowymi światłami do jazdy dziennej są osadzone w błotnikach i akcentują szerokość samochodu. Nieco niżej umieszczono główny moduł oświetlenia z opcjonalną matrycową technologią LED.

Porsche Macan II będzie napędzane przez dwa silniki elektryczne umieszczone przy osiach. Są silniki synchroniczne z magnesami trwałymi (PSM). W połączeniu z funkcją Launch Control nowy Macan 4 w trybie overboost generuje 408 KM, podczas gdy Macan Turbo dysponuje mocą 639 KM (są to moce chwilowe z włączonym systemem Launch Control). Maksymalny systemowy moment obrotowy wynosi, odpowiednio, 650 oraz 1130 Nm. Porsche Macan Porsche Macan Porsche Macan 4 przyspiesza do 100 km/h w 5,2 s, a Macan Turbo – w 3,3 s. Ich prędkości maksymalne to, odpowiednio, 220 oraz 260 km/h.

Elektryfikacja pozwoliła na zwiększenie przestrzeni bagażowej. W zależności od wariantu i wyposażenia pojemność tylnego bagażnika wynosi do 540 litrów (w trybie cargo). Dodatkowo pod przednią pokrywą kryje się tzw. frunk, czyli drugi bagażnik o pojemności 84 litrów. Łącznie daje to o 136 litrów więcej niż w poprzedniku.

Wnętrze to bez wątpienia Porsche: zintegrowany czarny panel podkreśla szerokość kokpitu. Wznosząca się konsola środkowa potęguje wrażenie niskiej, nastawionej na osiągi pozycji siedzącej. Oprócz nowoczesnych cyfrowych interfejsów obecne są tu również analogowe elementy sterujące – na przykład do obsługi nawiewów czy klimatyzacji. Z przemyślanymi listwami wykończeniowymi kokpitu i drzwi zintegrowano listwy świetlne LED, które zapewniają zarówno oświetlenie otoczenia, jak i komunikacyjne.

Zarówno Macan 4, jak i Macan Turbo dysponują napędem na wszystkie koła. Elektronika mocy kontroluje obie jednostki elektryczne niemal w czasie rzeczywistym. Elektronicznie sterowany system Porsche Traction Management (ePTM) działa około pięciokrotnie szybciej niż konwencjonalny układ 4x4 i może zareagować na poślizg w ciągu 10 milisekund. Ponadto o regulacji napędu na wszystkie koła decyduje wybrany program jazdy. W przypadku wariantu Macan Turbo wpływ na przyczepność, stabilność i dynamikę poprzeczną ma również Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) – elektronicznie sterowana blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi. Porsche Macan 4 Porsche Macan 4 Porsche Macan z zawieszeniem pneumatycznym (standard w Turbo) są wyposażone w elektroniczną kontrolę tłumienia Porsche Active Suspension Management (PASM). Na życzenie można połączyć ją także z zawieszeniem ze stalowymi sprężynami. PASM korzysta teraz z amortyzatorów w technice dwuzaworowej.

Po raz pierwszy Macan może być wyposażony w opcjonalną skrętną tylną oś, z maksymalnym kątem skrętu kół wynoszącym 5°. W ruchu miejskim i podczas manewrowania jej zastosowanie owocuje mniejszą średnicą zawracania – 11,1 m, a jednocześnie przekłada się na większą stabilność przy szybszej jeździe.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-08-04

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Elektryczne Porsche Macan w dwóch nowych wariantach2024-07-28Porsche Macan II. Już tylko elektryczne2024-01-27Porsche Macan T. Jedyny taki SUV2022-02-17Porsche Macan po kolejnej modernizacji2021-07-20Elektryczne Porsche Macan coraz bliżej2021-05-10Porsche Macan S zmodernizowane2018-12-11

    Porsche Macan II 100 kWh 340 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    BMW iX

    BMW iX

    xDrive40 326 KM elektryczny2024SUVautomat4x4
    cena średnia 411 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Ford Explorer

    Ford Explorer

    79 kWh 340 KM elektryczny2024SUVautomat4x4
    cena średnia 259 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Ford Capri

    Ford Capri

    79 kWh 340 KM elektryczny2024SUVautomat4x4
    cena średnia 263 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Volkswagen ID.4

    Volkswagen ID.4

    GTX 340 KM elektryczny2024SUVautomat4x4
    cena średnia 293 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Audi Q4

    Audi Q4

    55 e-tron 335 KM elektryczny2024SUVautomat4x4
    cena średnia 307 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Porsche Macan II 100 kWh 340 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS