chceauto.pl
x

Porsche Macan I Turbo 400 KM

Porsche Macan I Turbo 400 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2019
Średnia cena
275 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
3604 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1925 kg
Ładowność
625 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
400 KM
0-100 km/h
4.8 s.
V max
266 km/h
Zasięg
590 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
12.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
82 zł
Zbiornik paliwa
75 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R19
255/50 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I premium Co to znaczy?
Bagażnik
500 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
15.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
40 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
5.3 s.
Prędkość maksymalna
242 km/h

Porsche Macan I Turbo 400 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Porsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KMPorsche Macan I Turbo 400 KM

Porsche Macan I Turbo 400 KM

Porsche Macan

Porsche Macan to kompaktowy SUV, z segmentu D. Mniejszy brat modelu Cayenne, produkowany od 2014 roku. W 2024 Porsche wprowadziło drugą generację modelu, która posiada silniki tylko elektryczne.


Porsche Macan I

Porsche Macan pierwszej generacji debiutowało na salonie w Los Angeles w listopadzie 2013 roku. Samochód, który zbudowano na płycie podłogowej Audi Q5 jest o 145 mm krótszy i o 16 mm węższy od Cayenne.

Nadwozie Macana mierzy dokładnie 4699 mm długości, 1923 mm szerokości i 1624 mm wysokości. W stosunku do Audi Q5 Macan jest aż o 70 mm dłuższy, 24 szerszy i o 34 mm niższy. Zupełnie inna jest też paleta jednostek napędowych i większość rozwiązań technicznych.

Układ zawieszenia zaprojektowano od podstaw. W stosunku do Audi większy (o 35 mm z przodu i 36 mm z tyłu) jest rozstaw kół. Z przodu zastosowano podwójne wahacze, a konstrukcję tylnej osi oparto o układ typu multilink. Samochód wyposażono również w elektrohydraulicze wspomaganie kierownicy. Na liście opcji znajduje się zawieszenie pneumatyczne.

Gama jednostek napędowych obejmuje silniki benzynowe o mocach od 340 do 400 KM i diesla o mocy 256 KM.

W lipcu 2018 roku pokazano wersję po liftingu. Przeprojektowano pas przedni, ale zmian jest więcej. Porsche wykorzystało lifting jako okazję do wprowadzenia kolejnych systemów wspomagających. Nowy asystent jazdy w korku Traffic Jam Assist, obejmujący adaptacyjny tempomat, zapewnia bardziej komfortowe prowadzenie przy prędkościach do 60 km/h. System ten nie tylko przyspiesza i hamuje w sposób częściowo zautomatyzowany, ale pomaga też w kierowaniu podczas jazdy w korku lub wolno poruszającym się strumieniu pojazdów. Nowy system Porsche Communication Management (PCM) sprawia, że Macan oferuje pełną łączność i liczne cyfrowe funkcje. Powyżej typowej dla Porsche, wznoszącej się konsoli środkowej znajduje się ekran dotykowy Full HD o przekątnej zwiększonej z 7 do 11 cali.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-02-06

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Elektryczne Porsche Macan w dwóch nowych wariantach2024-07-28Porsche Macan II. Już tylko elektryczne2024-01-27Porsche Macan T. Jedyny taki SUV2022-02-17Porsche Macan po kolejnej modernizacji2021-07-20Elektryczne Porsche Macan coraz bliżej2021-05-10Porsche Macan S zmodernizowane2018-12-11

Porsche Macan I Turbo 400 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Infiniti QX70

Infiniti QX70

5.0 390 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 221 000 zł
OCENY
Dostępność
Land Rover Range Rover Sport

Land Rover Range Rover Sport

P400 MHEV 400 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 317 000 zł
OCENY
Dostępność
Maserati Levante

Maserati Levante

S 430 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 361 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLC

Mercedes GLC

43 AMG 367 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 219 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLE

Mercedes GLE

450 367 KM benzyna2019SUVautomat4x4
cena średnia 222 000 zł
OCENY
Dostępność

Porsche Macan I Turbo 400 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS