chceauto.pl
x

Toyota Aygo I 1.4 D-4D 75 KM

Toyota Aygo I 1.4 D-4D 75 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2010
Średnia cena
18 000 zł
Nadwozie
hatchback 3-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1364 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
75 KM
0-100 km/h
16.8 s.
V max
154 km/h

KOSZTY

Spalanie
4.1 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
26 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyWzór bezawaryjności!mało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
35 na 127 sklasyfikowanych
Awaryjność
4.6%
Średni przebieg
33 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
A
Bagażnik
130 litrówTo nie bagażnik, a miejsce na nieduże zakupy
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Toyota Aygo I 1.4 D-4D 75 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota Aygo I 1.4 D-4D 75 KMToyota Aygo I 1.4 D-4D 75 KMToyota Aygo I 1.4 D-4D 75 KM

Toyota Aygo I 1.4 D-4D 75 KM

Toyota Aygo

Aygo to prawdziwy kosmopolita. Samochód produkowany jest w czeskiej fabryce w Kolinie, kształty wymyślili Japończycy, wnętrze zaprojektowali Francuzi, a wysokoprężne jednostki napędowe dostarczane są z Polski. Auto jest wynikiem współpracy koncernów PSA i Toyoty - jego bliźniacze konstrukcje to Citroen C1 oraz Peugeot 107. Co ważne wszystkie trzy pojazdy budowane są w tej samej fabryce przez tych samych pracowników. Typowo miejskie samochody dostępne są wyłącznie z nadwoziem typu hatchback - do wyboru mamy wersję trzy i pięciodrzwiową, w przypadku tej ostatniej koniec tylnych drzwi jest równocześnie końcem samochodu. Auto oferuje stosunkowo dużo przestrzeni dla pasażerów, jak na swoje mikroskopijne wymiary (długość 3,43 m) jest również stosunkowo bezpieczne (4 gwiazdki w testach euroNCAP). Ogromnym atutem są również jednostki napędowe - nawet podstawowa 1,0 l. o mocy 68 KM (produkcji Toyoty) rozpędza niewielkie auto do setki w czasie poniżej 12 sekund zużywając przy tym średnio ok 5,5 l benzyny na 100 km. Samochód, dzięki rozstawieniu kół w narożnikach nadwozia może się też pochwalić doskonałymi właściwościami jezdnymi. Z uwagi na bardzo prostą konstrukcję auto cieszy się też opinią bezawaryjnego. Poza drobnostkami, jak np. trzeszczące, tandetne materiały wykończeniowe nie sposób wskazać większych wad. Samochody przeważnie pojawiają się w warsztatach jedynie w celu przeprowadzenia czynności obsługowych (wymiana płynów eksploatacyjnych). Podsumowując: doskonały miejski przyrząd do przemieszczania się w przestrzeni, dla kogoś, kto nie lubi spotkań z mechanikami. Na krętych drogach niezbyt komfortowe zawieszenie (i stosunkowo mocna jednostka napędowa) potrafi zapewnić sporo frajdy!

Toyota Aygo I

Aygo to jeden z "czeskich trojaczków", jak określa się produkowane w Kolinie, bliźniacze Citroena C1, Peugeota 107 i - właśnie - Aygo. Typowo miejskie samochody dostępne były wyłącznie z nadwoziem typu hatchback - do wyboru mamy wersję trzy i pięciodrzwiową. W przypadku tej ostatniej koniec tylnych drzwi jest równocześnie końcem samochodu. Auto oferuje stosunkowo dużo przestrzeni dla pasażerów, jak na swoje mikroskopijne wymiary (długość 3,43 m). Jest również bezpieczne (4 gwiazdki w testach euroNCAP). Ogromnym atutem są jednostki napędowe - nawet podstawowa 1,0 l. o mocy 68 KM (produkcji Toyoty) rozpędza niewielkie auto do setki w czasie poniżej 12 sekund zużywając przy tym średnio ok 5,5 l benzyny na 100 km.

Samochód, dzięki rozstawieniu kół w narożnikach nadwozia może się też pochwalić doskonałymi właściwościami jezdnymi. Z uwagi na bardzo prostą konstrukcję auto cieszy się też opinią bezawaryjnego. Poza drobnostkami, jak np. trzeszczące, tandetne materiały wykończeniowe nie sposób wskazać większych wad. Auta przeważnie pojawiają się w warsztatach jedynie w celu przeprowadzenia czynności obsługowych (wymiana płynów eksploatacyjnych). Podsumowując: doskonały miejski przyrząd do przemieszczania się w przestrzeni, dla kogoś, kto nie lubi spotkań z mechanikami. Na krętych drogach niezbyt komfortowe zawieszenie (i stosunkowo mocna jednostka napędowa) potrafi zapewnić sporo frajdy!
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-10-09

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

Nowa Toyota Aygo coraz bliżej2021-03-04Toyota Aygo bestsellerem2018-10-13Toyota Aygo po modernizacji2018-03-03Toyota Aygo X hitem przedsprzedaży2022-02-16Toyota Aygo X2021-11-05Toyota Aygo X Prologue2021-03-17

Toyota Aygo CRASHTEST

Toyota Aygo - AKCJE NAWROTOWE

2010-02-05Toyota Motor Poland Company Ltd. powiadomiła, że niektóre samochody modeli: AYGO (luty 2005 - sierpień 2009) iQ (listopad 2008 - listopad 2009) Yaris (luty 2005 - wrzesień 2009) Auris (październik 2006 - 5 stycznia 2010) Corolla (październik 2006 - Grudzień 2009) Verso (luty 2009 - 5 stycznia 2010) Avensis (listopad 2008 -grudzień 2009) RAV4 (listopad 2008 - listopad 2009) wyprodukowane w Wielkiej Brytanii, Turcji, RPA, Czechach, Japonii i Francji, mogą nie być bezpieczne dla użytkowników. Przedsiębiorca poinformował, że w ok. 80.000 egzemplarzy samochodów marki Toyota, może dojść do zablokowania pedału przyspieszenia, co może grozić wypadkiem. Jednocześnie przedsiębiorca poinformował, że w Europie nie odnotowano wypadków związanych z tą usterką oraz, że w przypadku wystąpienia problemów możliwe jest zatrzymanie pojazdu, gdyż układ hamulcowy i skrzynia biegów działają poprawnie.

Toyota Aygo I 1.4 D-4D 75 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS