chceauto.pl
x

Toyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KM

Toyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
274 000 zł
Nadwozie
crossover
Skrzynia
Napęd
przedni
Pojemność
1987 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
13.6 kWh

OSIĄGI

Moc
223 KM
0-100 km/h
7.3 s.
V max
180 km/h
Zasięg
720 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
38 zł
Zbiornik paliwa
43 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
B
Bagażnik
388 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Toyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KM

Toyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KM

Toyota C-HR

C-HR to niewielkich rozmiarów crossover pozycjonowany poniżej modelu RAV-4. Auto stworzono z myślą o odzyskaniu pozycji lidera segmentu zdominowanego dziś przez Nissana.

Toyota C-HR debiutowała w 2016 roku, bazą do jej stworzenia była modułowa płyta podłogowa TNGA.

C-HR pierwszej generacji oferowany był wyłącznie z benzynowymi lub hybrydowymi systemami napędu. Podstawowy model wykorzystuje znany z Aurisa silnik 1.2 l Turbo o mocy 116 KM. Klienci mają do wyboru 6-biegową ręczną skrzynię biegów lub bezstopniową skrzynię CVT. Skrzynia biegów CVT jest do nabycia w wersjach z napędem na przednią oś lub na 4 koła. Na niektórych rynkach będzie również dostępny model z silnikiem 2-litrowym (oferowany wyłącznie ze skrzynią biegów CVT).

Napęd hybrydowy stosowany w C-HR pochodził z Prius i generował 122 KM.

W 2023 roku wprowadzono na rynek II generację C-HR-a i zakończono produkcję I generacji. Samochód nieco urósł, ale stylizacyjnie stanowi wyraźne nawiązanie do poprzednika.

W gamie napędów Toyoty C-HR drugiej generacji znalazły się klasyczne hybrydy z silnikami 1.8 o mocy 140 KM (znany już z Corolli) oraz 2.0 o mocy 197 KM, a także hybryda plug-in z silnikiem 2.0 o mocy systemowej 223 KM. Dwulitrowa hybryda jest również dostępna z napędem na cztery koła AWD-i.


Toyota C-HR II

Toyota C-HR drugiej generacji to samochód niemal identyczny jak prototypowa Toyota C-HR Prologue, zaprezentowana w grudniu 2022 roku. Z profilu auto ma wyglądać, jak coupe. Z przodu widać tę samą koncepcję stylistyczną, co elektrycznym bZ4X oraz Priusie.

Toyota C-HR jest dostępna w nowych, dwukolorowych wariantach, podobnie jak np. Aygo X. Czarny, kontrastujący lakier został poprowadzony od dachu przez tylny zderzak do tylnej części auta.

W nowej Toyocie C-HR dostępne są 12,3-calowe cyfrowe zegary (w zależności od wersji) oraz cyfrowy kluczyk - do otworzenia i uruchomienia auta wystarczy tylko smartfon.

Nowe C-HR jest pierwszym modelem Toyoty, w którym zastosowane jest inteligentne oświetlenie ambientowe z możliwością personalizacji. Dostępne są 64 różne kolory, charakter oświetlenia jest dostosowany do ustawionej temperatury lub pory dnia.

Standardem w Toyocie C-HR jest system multimedialny Toyota Smart Connect, który w zależności od wersji wyposażenia ma dotykowy ekran o przekątnej 8 lub 12,3 cala, a także inteligentny asystent głosowy oraz bezprzewodową łączność ze smartfonem przy pomocy Apple CarPlay i Android Auto.

Przy pomocy aplikacji jest możliwe zdalne zaparkowanie auta i precyzyjne manewrowanie w ciasnych miejscach parkingowych.

W gamie napędów Toyoty C-HR drugiej generacji znalazły się klasyczne hybrydy z silnikami 1.8 o mocy 140 KM (znany już z Corolli) oraz 2.0 o mocy 197 KM, a także hybryda plug-in z silnikiem 2.0 o mocy systemowej 223 KM. Dwulitrowa hybryda jest również dostępna z napędem na cztery koła AWD-i.

Silnik 2.0 oraz przekładnia hybrydowa piątej generacji do wersji 1.8 produkowane są w Polsce, w zakładach Toyota Motor Manufacturing Poland (TMMP).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-02-12

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Toyota C-HR Plug-in Hybrid z niższą ceną2024-05-28Toyota C-HR I. Ostatnie sztuki są w salonach2023-10-24Toyota C-HR PHEV już w sprzedaży. Polskie ceny2023-08-29Toyota C-HR drugiej generacji. Cennik2023-07-20Toyota C-HR zadebiutowała2023-06-26Toyota C-HR po zmianach2021-11-22

Toyota C-HR II 2.0 Plug-In Hybrid 223 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS