Toyota Prius III 1.8 Hybrid 135 KM
Toyota Prius
Prius traktowany jest w kategoriach ojca sukcesu pojazdów z napędem hybrydowym. Auto - niezależnie od rocznika i generacji - cieszy się opinią niezawodnego i zaskakująco trwałego środka transportu. Jego przydatność ogranicza się jednak głównie do miejskiej eksploatacji. W trasie wszelkie zalety posiadania hybrydowego układu napędowego nikną.
Toyota Prius III
III generacja hybrydowej Toyoty trafiła na rynek 2009 roku. Chociaż, na pierwszy rzut oka nadwozie niewiele różni się od poprzednika, samochód zaprojektowany został od podstaw. W układzie napędowym pojawił się nowy, większy silnik benzynowy o pojemności 1,8 l legitymujący się mocą 98 KM. Jednostka wspierana jest przez elektryczny motor trakcyjny dysponujący mocą 80 KM. W porównaniu do poprzednika masa układu napędowego zredukowana została aż o 20 proc. dzięki czemu poprawił się zasięg i zużycie paliwa. W 2011 roku samochód poddano filfingowi. Modyfikacje objęły głównie zderzaki i lampy, wzbogacono też listę wyposażenia standardowego.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-04-06