chceauto.pl
x

Toyota Prius III 1.8 Plug-in Hybrid 135 KM

Toyota Prius III 1.8 Plug-in Hybrid 135 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2012
Średnia cena
57 000 zł
Nadwozie
liftback
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1798 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
4.4 kWh

OSIĄGI

Moc
135 KM
0-100 km/h
11.4 s.
V max
180 km/h

KOSZTY

Spalanie
5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
32 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyWzór bezawaryjności!mało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
195/65 R15

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
C
Bagażnik
445 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Toyota Prius III 1.8 Plug-in Hybrid 135 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota Prius III 1.8 Plug-in Hybrid 135 KMToyota Prius III 1.8 Plug-in Hybrid 135 KMToyota Prius III 1.8 Plug-in Hybrid 135 KMToyota Prius III 1.8 Plug-in Hybrid 135 KMToyota Prius III 1.8 Plug-in Hybrid 135 KMToyota Prius III 1.8 Plug-in Hybrid 135 KMToyota Prius III 1.8 Plug-in Hybrid 135 KMToyota Prius III 1.8 Plug-in Hybrid 135 KM

Toyota Prius III 1.8 Plug-in Hybrid 135 KM

Toyota Prius

Prius traktowany jest w kategoriach ojca sukcesu pojazdów z napędem hybrydowym. Auto - niezależnie od rocznika i generacji - cieszy się opinią niezawodnego i zaskakująco trwałego środka transportu. Jego przydatność ogranicza się jednak głównie do miejskiej eksploatacji. W trasie wszelkie zalety posiadania hybrydowego układu napędowego nikną.

Toyota Prius III

III generacja hybrydowej Toyoty trafiła na rynek 2009 roku. Chociaż, na pierwszy rzut oka nadwozie niewiele różni się od poprzednika, samochód zaprojektowany został od podstaw. W układzie napędowym pojawił się nowy, większy silnik benzynowy o pojemności 1,8 l legitymujący się mocą 98 KM. Jednostka wspierana jest przez elektryczny motor trakcyjny dysponujący mocą 80 KM. W porównaniu do poprzednika masa układu napędowego zredukowana została aż o 20 proc. dzięki czemu poprawił się zasięg i zużycie paliwa. W 2011 roku samochód poddano filfingowi. Modyfikacje objęły głównie zderzaki i lampy, wzbogacono też listę wyposażenia standardowego.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-04-06

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Toyota Prius w Polsce od 20 lat2024-06-14Toyota Prius V debiutuje w Polsce. Ceny2023-03-07Toyota Prius V generacji. Jeszcze więcej prądu2022-11-16Toyota Prius z napędem AWD!2018-11-29Toyota sprzedała już 10 mln aut hybrydowych2017-02-17Toyota Prius Plug-in Hybrid2016-03-29

Toyota Prius III 1.8 Plug-in Hybrid 135 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS