chceauto.pl
x

Toyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KM

Toyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
245 000 zł
Nadwozie
liftback
Skrzynia
Napęd
przedni
Pojemność
1987 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
13.6 kWh
Waga
1545 kg

OSIĄGI

Moc
223 KM
0-100 km/h
6.8 s.
V max
177 km/h
Zasięg
690 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
5.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
37 zł
Zbiornik paliwa
40 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
195/60 R17
195/50 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
C
Bagażnik
284 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Toyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Toyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KMToyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KM

Toyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KM

Toyota Prius

Prius traktowany jest w kategoriach ojca sukcesu pojazdów z napędem hybrydowym. Auto - niezależnie od rocznika i generacji - cieszy się opinią niezawodnego i zaskakująco trwałego środka transportu. Jego przydatność ogranicza się jednak głównie do miejskiej eksploatacji. W trasie wszelkie zalety posiadania hybrydowego układu napędowego nikną.

Toyota Prius V

Toyota Prius piątej generacji w Europie dostępna jest wyłącznie z napędem plug-in hybrid. Jest to najbardziej dynamiczny, ale i najdroższy model w historii Priusa – auto o mocy 223 KM rozpędza się od 0 do 100 km/h w 6,7 s, ale jego ceny startują od 200 tys. zł. Zasięg w trybie elektrycznym przekracza 70 km.

Prius jest dostępny w Polsce w trzech wersjach – Comfort, Prestige i Executive.

W podstawowej odmianie Comfort auto kosztuje 199 900 zł i otrzymuje m.in. najnowsze systemy bezpieczeństwa czynnego T-MATE z aktualizacjami online, system multimedialny Toyota Smart Connect® z kolorowym ekranem dotykowym 12,3", asystentem głosowym i nawigacją online, światła LED, felgi aluminiowe, podgrzewane przednie fotele i elektryczną regulację fotela kierowcy.

Wersja Prestige w cenie 211 900 zł zawiera m.in. cyfrowe lusterko wsteczne, elektrycznie unoszone drzwi bagażnika, listwy LED w tylnych światłach, większe koła aluminiowe czy podgrzewanie kierownicy. Atutem tej konfiguracji są nowoczesne światła matrycowe w technologii LED z systemem adaptacyjnych świateł drogowych (AHS). Technologia ta nie tylko automatycznie przełącza światła drogowe na mijania, ale reguluje kształt snopa światła w sposób gwarantujący optymalne oświetlenie drogi bez oślepiania kierowców innych pojazdów. Priusa Prestige można dodatkowo doposażyć w panoramiczny szklany dach za 3 500 zł.

Cena Priusa Executive wynosi 239 900 zł. W tej konfiguracji model zyskuje m.in. monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni, wentylację przednich foteli i pamięć ustawień fotela kierowcy czy zaawansowanego asystenta parkowania Toyota Teammate. Najwyższą wersję Priusa wyróżnia także dach z panelami fotowoltaicznymi, który może ładować baterię i wydłużyć zasięg auta w trybie EV maksymalnie o 8,7 km każdego dnia.

V generacja została zaprojektowany na platformie GA-C w udoskonalonej architekturze TNGA drugiej generacji, lżejszej i sztywniejszej od poprzedniej. Nowe nadwozie liftback o jeszcze bardziej dynamicznej sylwetce jest nieco krótsze i niższe, ale szersze i ma większy rozstaw osi.

Napęd hybrydowy opiera się na 152-konnym silniku benzynowym 2.0 oraz elektrycznym silniku o mocy 163 KM, moc systemowa to 223 KM. Energia elektryczna przechowywana jest w baterii o pojemności 13,6 kWh. Ładowanie do pełna przy użyciu ładowarki 3,5 kW trwa 4 godziny.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-02-13

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Toyota Prius w Polsce od 20 lat2024-06-14Toyota Prius V debiutuje w Polsce. Ceny2023-03-07Toyota Prius V generacji. Jeszcze więcej prądu2022-11-16Toyota Prius z napędem AWD!2018-11-29Toyota sprzedała już 10 mln aut hybrydowych2017-02-17Toyota Prius Plug-in Hybrid2016-03-29

    Toyota Prius V 2.0 Plug-In Hybrid 223 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS