chceauto.pl
x

Volkswagen Eos I FL 2.0 TDI 140 KM

Volkswagen Eos I FL 2.0 TDI 140 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2010
Średnia cena
36 000 zł
Nadwozie
kabriolet
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1968 cm3
Silnik
diesel
Waga
1608 kg
Ładowność
497 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
140 KM
0-100 km/h
10.3 s.
V max
205 km/h
Zasięg
850 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.5 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
42 zł
Zbiornik paliwa
55 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/55 R16
235/45 R17

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
11 na 127 sklasyfikowanych
Awaryjność
3.4%
Średni przebieg
38 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
H
Bagażnik
205 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Volkswagen Eos I FL 2.0 TDI 140 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Eos I FL 2.0 TDI 140 KMVolkswagen Eos I FL 2.0 TDI 140 KMVolkswagen Eos I FL 2.0 TDI 140 KMVolkswagen Eos I FL 2.0 TDI 140 KMVolkswagen Eos I FL 2.0 TDI 140 KMVolkswagen Eos I FL 2.0 TDI 140 KMVolkswagen Eos I FL 2.0 TDI 140 KMVolkswagen Eos I FL 2.0 TDI 140 KMVolkswagen Eos I FL 2.0 TDI 140 KM

Volkswagen Eos I FL 2.0 TDI 140 KM

Eos to średniej wielkości kabriolet zbudowany na płycie podłogowej Golfa. Samochód wyposażono w składany automatycznie metalowy dach wyposażony również w duże okno, które pozwala obserwować niebo również przy zamkniętym dachu. Samochód potrzebuje zaledwie 25 sekund by z coupe zmienić się w kabriolet. Auto jest na polskim rynku rzadkością. Wprawdzie Eos występuje w polskiej ofercie Volkswagena ale stosunkowo wysoka cena i ograniczone możliwości użytkowe skutecznie odpychają klientów. Auto nie należy jednak do awaryjnych, a dzięki unifikacji z Golfem koszty utrzymania należą do niskich.
Ostrożnie należy podchodzić do aut ze 160-konnym silnikiem 1.4 TSI. Użytkownicy zgłaszali piski dochodzące z pompy wodnej (Volkswagen informował, że taki urok tego modelu) oraz okazjonalne problemy z wchodzeniem na obroty. Ta usterka kończyła się zapaleniem kontrolki EPC i unieruchomieniem samochodu. Początkowo serwisy wymieniały wtryskiwacze, ostatecznie zdecydowano się na zmianę oprogramowania - niemiecka centrala Volkswagena w listopadzie 2010 roku ogłosiła oficjalną akcję serwisową obejmującą wszystkie modele modele sprzedawane z silnikami 1.4 TSI i wyprodukowane między sierpniem 2008 a majem 2010 (w sumie ponad 71 tys. aut).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2011-12-22

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Używane: Volkswagen Eos2017-06-25Volkswagen Eos bez następcy?2014-07-23Wpadka Volkswagena? Dni tego auta są policzone!2012-12-03

Volkswagen Eos I FL 2.0 TDI 140 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS