2005-12-17 | Samochody Volkswagen Passat B6 wyprodukowane w Niemczech w fabryce w Emden mogą stwarzać zagrożenie dla życia i zdrowia użytkowników. W samochodach Volkswagen Passsat B6 w przypadku poluzowania nakrętki ustalającej długość drążków kierowniczych może nastąpić utrata założonej przez producenta geometrii zawieszenia przedniego, w postaci zmiany zbieżności odczuwalnej jako drgania kół i konieczność zwiększenia siły kierowania. |
2006-12-20 | W niektórych modelach samochodów Passat typ 3C(B6) mogą wystapić następujące wady: 1. pęknięcie przedniego wspornika chłodnicy oleju napędowego czego powodem są naprężenia termiczne - usterka może spowodować wyciek paliwa, 2. awaria silnika wycieraczek na skutek wilgoci powstałej w wyniku opadów deszczu, 3. pęknięcie przewodu podciśnienia w miejscu jego zagięcia, co może prowadzić do utraty wspomagania siły hamowania. Usterki dotyczą niektórych samochodów Volkswagen Passat, typ 3C (B6), wyprodukowanych w Niemczech od marca 2005 roku do sierpnia 2006 r. o numerach nadwozi mieszczących się w poniższych zakresach: WVW ZZZ 3C Z 5 P 000 001 - 003 233 WVW ZZZ 3C Z 6 E 000 051 - 246 222 WVW ZZZ 3C Z 6 P 000 003 - 226 966 WVW ZZZ 3C Z 6 Z 000 019 - 000 255 WVW ZZZ 3C Z 6 9 000 001 - 000 353 WVW ZZZ 3C Z 7 E 000 001 - 057 666 WVW ZZZ 3C Z 7 P 000 001 - 036 002 WVW ZZZ 3C Z 7 Z 000 076 - 000 302 WVW ZZZ 3C Z 7 9 000 001 - 000 014 Kampanią serwisową na rynku polskim objętych było 5543 samochodów. |
2007-04-19 | Niektóre samochody Volkswagen Passat 2.0 TDI wyposażone w silniki wysokoprężne o pojemności skokowej 2.0l TDI z manualną sześciobiegową skrzynią biegów, mogą stwarzać zagrożenie dla życia i zdrowia użytkowników. W skrajnych przypadkach może dojść do wzrostu temperatury i powstania płomienia w okolicach sprzęgła w wyniku ocierania uszkodzonego dwumasowego koła zamachowego o obudowę skrzyni biegów. Wada jest spowodowana zwiększonym przekrojem otworu dławika w odpowietrzniku układu wyprzęgnika sprzęgła. Usterka dotyczy samochodów Volkswagen Passat 2.0l TDI wyprodukowanych w Niemczech, o poniższych numerach nadwozi: WVW_3C_6E 000057 - WVW_3C_6E 048020 samochody wyprodukowane od września 2004 r. do czerwca 2005 r. WVW_3C_6P 000013 - WVW_3C_6P 022951 pojazdy wyprodukowane od października 2004 r. do czerwca 2005 r. |
2008-03-07 | W niektórych samochodach VW Passat, podczas uruchamiania zimnego silnika może zostać przeciążony napęd pompy oleju. W konsekwencji może to doprowadzić w pojedynczych przypadkach do awarii smarowania i zatarcia jednostki napędowej. Wada dotyczy samochodów Volkswagen wyprodukowanych w Niemczech od 2006 do 2007 r. Zakres numerów VIN wadliwych samochodów: WVW*3C*6E001678 - WVW*3C*6E239950 WVW*3C*6P000075 - WVW*3C*6P226975 WVW*3C*7E000001 - WVW*3C*7E227984 WVW*3C*7P000001 - WVW*3C*7P157295 WVW*3C*6Z000038 - WVW*3C*6Z000054 |
2008-05-02 | w niektórych samochodach VW Touareg i Passat, podczas uruchamiania zimnego silnika może zostać przeciążony napęd pompy oleju. W konsekwencji może to doprowadzić w pojedynczych przypadkach do zatarcia silnika i uniemożliwienia dalszej eksploatacji samochodu. Poniżej numery VIN samochodów objętych akcją: WVW*3C*6E001678 - WVW*3C*6E239950 WVW*3C*6P000075 - WVW*3C*6P226975 WVW*3C*7E000001 - WVW*3C*7E227984 WVW*3C*7P000001 - WVW*3C*7P157295 WVW*3C*6Z000038 - WVW*3C*6Z000054 |
2008-12-19 | W niektórych samochodach Passat i Passat CC, w przypadku uszkodzenia sterownika układu kierowniczego, istnieje możliwość chwilowego zakłócenia działania tego układu podczas parkowania lub ruszania z miejsca zaraz po uruchomieniu pojazdu. Wada dotyczy samochodów wyprodukowanych w Niemczech pomiędzy 15 sierpnia a 23 września 2008 r. W Polsce kampanią serwisową objętych jest 16 samochodów numerach nadwozi (VIN) z poniższych zakresów: WVW ___ 3C _ 9 E 023951 do 057828 WVW ___ 3C _ 9 E 515773 do 523742 XW8 ___ 3C _ 9 G 004211 do 004323 WVW ___ 3C _ 9 P 026694 do 031381 |