chceauto.pl
x

Volkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KM

Volkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2008
Średnia cena
30 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
4921 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
313 KM
0-100 km/h
6.9 s.
V max
250 km/h

KOSZTY

Spalanie
12.2 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
78 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
1 na 120 sklasyfikowanych
Awaryjność
2.4%
Średni przebieg
76 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
F
Bagażnik
500 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

Volkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KMVolkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KMVolkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KMVolkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KMVolkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KMVolkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KMVolkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KMVolkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KMVolkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KMVolkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KMVolkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KM

Volkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KM

Volkswagen, jak sama nazwa wskazuje, z założenia miał być tanim i powszechnie dostępnym samochodem dla ludu. W początku XXI wieku, ówczesny szef niemieckiej firmy - Ferdinand Piech postanowił udowodnić konkurencji, że technika Volkswagena w niczym nie ustępuje najbardziej nawet prestiżowym markom. Zapadła decyzja o budowie limuzyny o nazwie Phaeton - największej i najbardziej prestiżowej w historii VW. Auto zadebiutowało w 2002 roku i spotkało się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Szacunek u konkurencji zapewniły niespotykane rozwiązania konstrukcyjne, jak chociażby niezwykle wydajny, bezwiewny system klimatyzowania wnętrza. Chociaż auto bez kompleksów konkurować może z takimi sławami jak Mercedes S, BMW 7 czy Lexus LS sprzedaż nie jest imponująca. W segmencie, w którym cena nie odgrywa zbyt dużego znaczenia użytkownicy cenią sobie przede wszystkim styl i prestiż, a żaden Volkswagen nie jest w stanie konkurować pod tym względem chociażby z Mercedesem. Oferta Phaetonów na polskim rynku jest raczej uboga. W zasadzie wszystkie auta pochodzą z prywatnego importu, przeważająca większość ma za sobą większe lub mniejsze naprawy blacharskie. Samochody mają również dość duże przebiegi - najczęściej pełniły bowiem rolę limuzyn wożących członków zarządów dużych firm. Samochód cieszy się opinią niezwykle komfortowego i stosunkowo niezawodnego. Najwięcej problemów sprawiać może rozbudowana elektronika. Komputer pokładowy czasami zgłasza usterki różnych układów, przestają działać czujniki ciśnienia w oponach czy czujniki ABS. W silnikach Diesla współpracy odmówić potrafią pompowtryskiwacze. Usuwanie ustek, chociaż pojawiają się rzadko, nie należy do tanich. Większość warsztatów boi się tego typu „wynalazków”, niektóre naprawy wykonać potrafi tylko Autoryzowana Stacja Obsługi.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2009-10-02

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Volkswagen Pheaton ma 20 lat. Taki miał być jego następca2022-07-08VW Phaeton przechodzi do historii2015-12-18Volkswagen Arteon. Nowy model ponad Passatem!2016-11-28ID.3 jak Phaeton2021-02-02Największe sprzedażowe wpadki. Będziesz w szoku!2013-10-04

Volkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KM - PODOBNE SAMOCHODY

BMW 7

BMW 7

45d 330 KM diesel2008sedanautomattylny
cena średnia 50 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Phaeton 5.0 V10 TDI 313 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS