chceauto.pl
x

Volkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KM

Volkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2019
Średnia cena
54 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1498 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
150 KM
0-100 km/h
8.4 s.
V max
215 km/h
Zasięg
440 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł
Zbiornik paliwa
40 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
B
Bagażnik
351 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Volkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Volkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KMVolkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KM

Volkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KM

Volkswagen Polo

Z racji swojej popularności Polo często stawiane jest za wzór samochodu segmentu B. Podobnie jak większy Golf - niezależnie od generacji - samochody słyną z dobrych właściwości jezdnych i niewielkich kosztów eksploatacji. Na tle konkurencyjnych pojazdów z Włoch czy Francji często okazują się też trwalsze i mniej wymagające w serwisowaniu. Wadą modelu Polo jest zazwyczaj dość ubogie wyposażenie, zwłaszcza jeśli chodzi o egzemplarze pochodzące z polskich salonów.

Volkswagen Polo VI

Volkswagen Polo VI debiutował na salonie we Frankfurcie jesienią 2017 roku. W stosunku do poprzednika Polo VI znacznie urosło - nadwozie jest dłuższe o ponad 8 cm i szersze o prawie 7 cm. Znacznie wzrosła też pojemność bagażnika: z 280 do 351 litrów.

Dzięki konstrukcji opartej na modułowej platformie MQB, Polo oferuje wiele systemów wspomagających. Już wersja podstawowa nowego Polo jest seryjnie wyposażona w system Front Assist, czyli układ obserwacji

otoczenia przed autem z funkcją awaryjnego hamowania w mieście i wykrywania pieszych. Nie tylko powyższe systemy, ale również układ automatycznego hamowania po kolizji po raz pierwszy należy do wyposażenia seryjnego Polo. System ten może pomóc uniknąć kolejnych zderzeń lub zminimalizować ich skutki.

Inne wyposażenie dostępne seryjnie lub za dopłatą to aktywny tempomat (teraz działa do prędkości 210 km/h), asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot Detection z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego oraz częściowo automatyczny system parkowania Park Assist.

Nowy Volkswagen Polo został wyposażone w system multimedialny z ekranami o przekątnej od 6,5 do 8,0 cala. Do nowego Polo Volkswagen oferuje również Active Info Display (cyfrowe wskaźniki) nowej generacji.



Silnik

To następsca wielokrotnie nagradzanego, acz uznawanego za usterkowy (dotyczy modeli sprzed 2012 roku) silnika 1,4 l tSI. Konstrukcyjnie 1,5 l TSI coraz bardziej upodabnia się do silnika wysokoprężnego. To pierwszy na świecie, produkowany na masową skalę, motor benzynowy z turbosprężarką o zmiennej geometrii. Dzięki niej i zmodyfikowanemu układowi chłodzenia powietrza doładowującego maksymalny moment obrotowy – 200 Nm - rozwijany jest już przy 1300 obr./min. Wartość ta utrzymywana jest aż do 4500 obr./min, co pozwala oczekiwać świetnej elastyczności i reakcji na gaz.

Podobnie, jak w Dieslach, w silniku 1,5 l TSI (oznaczenie producenta EA211 TSI evo) zastosowano bezpośredni wtrysk paliwa systemu Common Rail. Czwarte już wcielenie układu bezpośredniego wtrysku osiąga bardzo wysokie ciśnienie - 350 barów - co pozwala na skrócenie czasów wtrysków i samych dawek paliwa (niższa emisja spalin).

Tuleje cylindrowe wykończono w technice APS (atmospheric plasma spray). Polega ona na plazmowym nanoszeniu specjalnej powłoki optymalizującej tarcie (powierzchnia lepiej współpracuje ze środkami smarnymi tworząc specjalne „kieszonki” poprawiające przyczepność filmu olejowego). To z kolei sprawia, że tuleje mają wyższą odporność na korozję i zdecydowanie większą trwałość. Takie rozwiązanie sprawiać ma, że silniki świetnie współpracować będą z hybrydowymi układami napędowymi, w których jednostki benzynowe bardzo rzadko pracują w optymalnych temperaturach.

Po stronie nowości zastosowanych w EA211 TSI evo zaliczyć też można sterowany hydraulicznie system zmiennych faz rozrządu czy – kontrolowane elektronicznie - pompy oleju i cieczy chłodzącej. Standardem jest system dezaktywacji cylindrów ACT.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-03-05

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Volkswagen Polo po liftingu. Ceny2021-05-28Volkswagen Polo po lifitngu2021-04-22Volkswagen Polo GTI. Ceny2018-01-25Volkswagen Polo z bogatym wyposażeniem2017-11-08Volkswagen Polo VI. Ceny2017-10-21Volkswagen Polo VI już jest!2017-06-16

Volkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mini Cooper

Mini Cooper

1.5 136 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 67 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A1

Audi A1

35TFSI 150 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 74 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz A-klasa

Mercedes A-klasa

200 163 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 88 000 zł
OCENY
Dostępność

Volkswagen Polo VI 1.5 TSI 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS